Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Håper grunnen til at du ikke er her er at du koser deg ute i sola! Det er derfor jeg ikke har vært her så mye, samt eksamenslesning. Uansett, vi savner deg kjære Odisi, og håper at du kommer innom snart! Med engang faktisk!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa med en eneste gang faktisk!!!!!! *savne-savne-saaaaaavne* :tristbla::klemmer: :klemmer: :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du det bra, Hannee? Går det bra med eksamensforberedelsene? :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei alle mine kjære vinelskere,matelskere,blomsterelskere og dyreelskende venner :blomst:

Først må jeg si at det varmer mitt hjerte å se hvor savnet jeg har vært :hjerte:

Men jeg har rett og slett vært på hytten og der har jeg ikke dekning.

Det er klart jeg skulle skrevet at jeg skulle på hytten så enkelte hadde sluppet å bekymre seg :kose:

Jeg har det helt fint og har kost meg masse.

Vi har badet i elva(Lyngna) og hatt bål hver kveld med god mat på grillen.

Er litt småredd på hytten for det er så mye hoggorm og vi har sett det hver dag,små hoggormunger også,og det skal være et godt hoggorm år i år :haar:

Ellers har rådyra spist blomstene mine her oppe i år også så nå gir jeg opp og plante mer her på en stund.

Det har vært knallvær og 43 grader i solen og ikke ett eneste vindpust :hoppendeglad:

Håper det har gått bra med eksamener for de som har hatt det og at dere er ute i solen og nyter det.

Nå skal jeg ut i hagen og lakke ferdig en trapp så snakkes vi senere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh du er tilbake!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppendeglad::klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

:klemmer: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hoppendeglad: jeg også :blomst:

Har du fått gjort noe i hagen din da i denne varmen det har vært Rumle?

Jeg har ikke,shame on me :briller: skal ta meg sammen i morgen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :hoppendeglad: jeg også :blomst:

Har du fått gjort noe i hagen din da i denne varmen det har vært Rumle?

Jeg har ikke,shame on me :briller: skal ta meg sammen i morgen :Nikke:

Nææh har gjort kjempelite, bare sløvet i skyggen med kald drikke og is for det meste :jepp: jeg fungerer ikke noe særlig godt i den veldige varmen egentlig. Har vannet MYE da, så det er jo noe, og knepet tulipaner og andre blomster som er ferdige :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem, Odisi!

Pass deg for huggormer. Det findes bare én grund til å blive bidt av huggorm. Jeg citerer fra Dr. Sten Florelius' førstehjelpshåndbok (av lidt eldre dato):

"Pasienten bør gives opkvikkende midler, som kaffe, te, eller brendevin"

Eller som den gamle britiske drukkenbolten Fields sa:

"Når du skal på tur i skogen, bør du ta med en flaske whisky, i tilfelde du bliver bidt av en orm. Dessuden bør du ta med en liden orm."

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slenger meg ned i en hagestol og åpner en god flaske vin og venter på flere odisi-oppdateringer* :skravle:

:kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Stor klem til Gia,Surre og Tekola også :klemmer:

Siste oppdatering Rumle:trapp ferdig malt :jepp:

Så nå setter jeg meg i hagen sammen med deg Rumle og deler litt vin,kommer det flere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt der igår - men da var det ingen som vilde leke med meg, så jeg drakk opp all vinen selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt der igår - men da var det ingen som vilde leke med meg, så jeg drakk opp all vinen selv....

Her er nye forsyninger! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...