Gjest Surrehodet Skrevet 5. mai 2012 #1621 Del Skrevet 5. mai 2012 God morgen! Jeg sitter med en i sofaen. Boffen ligger her og, han koser seg og vet ikke at om 2 strakser skal jeg opp og hoppe i bunaden. Må være på plass om 1 time og gjøre klart for konfirmantene som skal motta sine kursbevis idag. Jeg har ikke lest alt som er blitt skrevet her i det siste, men har fått med meg at dere snakket om Rododhendron Jeg klippet mine ned nå, de var så fulle i sykdom. Også heiv jeg på gjødsel, en overdose så nå får jeg kanskje noen wrestling busker i hagen. Og..... Utenfor garasjen har jeg plantet masse tullipaner, men nabogutten spiller fotball i gaten så hver morgen når jeg går ut, er det alltid noen tullipaner som er brukket. Tenker jeg tar opp de løkene og setter ned en Rhododendoron busk der heller. Ha en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1622 Del Skrevet 5. mai 2012 Lykke til i dag da Surre,er sikker på det blir en fin dag. Jeg grein i kirka jeg når ungene konfirmerte seg,syns det var så rørende når presten la hånden på hodet til de flotte ungdommene våre Ellers håper jeg dere alle får en fin Lørdag. Vi skal foressten på fotball i kveld,Liverpool og Chelsea,og holder selvfølgelig med Liverpool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2012 #1623 Del Skrevet 5. mai 2012 God formiddag odisi, håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1624 Del Skrevet 5. mai 2012 Jupp,takk for det. Reiser til Stavanger by i tre tiden og skal spise og kose oss,så begynner fotballen 1815. Snakkes nok senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 5. mai 2012 #1625 Del Skrevet 5. mai 2012 Kos dere ute Odi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1626 Del Skrevet 5. mai 2012 Vi koste oss ute men Liverpool skuffet oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. mai 2012 #1627 Del Skrevet 5. mai 2012 Hihi, da er den ene broren min blid og den andre sur hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn82 Skrevet 5. mai 2012 #1628 Del Skrevet 5. mai 2012 Vi koste oss ute men Liverpool skuffet oss Uffda... You never walk alone.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1629 Del Skrevet 5. mai 2012 Det var begravelsessangen til broderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1630 Del Skrevet 5. mai 2012 Men hva gjør du på i natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1631 Del Skrevet 5. mai 2012 Uffda... You never walk alone.. Jeg har alltid sagt "you never work alone" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn82 Skrevet 5. mai 2012 #1632 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg har alltid sagt "you never work alone" Jeg er våken i natten.. håper å holde meg våken litt til, så jeg kan sove lenge i morgen.. I en kingsize dobbeltseng på et hotell utenfor gardermoen.. Skal ut å reise i morgen, og avreisen er utpå dagen først, så jeg vil ikke vente så alt for lenge i våken tilstand.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. mai 2012 #1633 Del Skrevet 5. mai 2012 Hvor skal du, Bjørn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1634 Del Skrevet 5. mai 2012 (endret) Ooooooo,kingsizebed det er ikke feil. Da skal du vel ha hotellfrokost i morgen tenker jeg. Endret 6. mai 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1635 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei FruN hvor har du vært i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. mai 2012 #1636 Del Skrevet 5. mai 2012 Hihi, da er den ene broren min blid og den andre sur hehehe Men jeg må jo si at jeg er sympatisk med den sure broren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. mai 2012 #1637 Del Skrevet 5. mai 2012 Hei FruN hvor har du vært i det siste Jeg har vært litt for opptatt med diverse ting her hjemme - og hatt litt pause fra mitt eget hode Bare sliten, mye pga vond rygg. Blæææ. Men skal knekkes opp på mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 5. mai 2012 #1638 Del Skrevet 5. mai 2012 Men jeg HAR vært innom nå og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 6. mai 2012 #1639 Del Skrevet 6. mai 2012 Vi koste oss ute men Liverpool skuffet oss Så bra at du har hatt en fin kveld da, til tross for fotballen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 6. mai 2012 #1640 Del Skrevet 6. mai 2012 FruN spionerer på oss innimellom Hei Rumletumleog god Søndags formiddag,men nå er jeg litt bekymret for hvor Hannee har blitt av Store bokstaver og roper høyt Hannee,kan jeg lokke deg med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå