Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fotogreier er at vi var 5 venninner som ble sminket av en sånn proff dame, også tok vi bilder, og etter det fikk vi se på de. Og bestemme om vi ville kjøpe de eller ikke.. Jeg kjøpte 3. Kosta meg 1500,-. Dødsdyrt :( Men det blir jo en del fine bilder da.....

Vi ble kjempeforsinket. Hadde bestilt bord til 20.30, men var ikke der før 22. Men det var dødsgod mat altså!! Kalveskank! NAMMMENAMM!!

Har vært på vift på et sted hvir mange fra venninnen min sin kollegaer var. Stort sett homofile menn. Kjempegøy å danse med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp,pass dere nå :fnise:

I kveld skal jeg drikke øl og kose meg :jepp:

Kunne bare ønske det var sommer og Rumle kom og dekorerte et langbord(slik hun viste på bilde i går) så kunne vi alle hatt ete og drikke gilde.

Fyr i bålet og god stemning,det er ikke feil det :rodmer:

Enig!!!! Jeg kommer og dekorerer med en gang jeg! :duskedame:

garden1-715219.jpg

Apple-martini-jar-ENTERT0505-de.jpg

chinese-lantern-outdoor-5.jpg

garden-party.jpg

Picture+9.png

Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaartyyyyyyyy!!!!!!!! :skya:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig partybilder det altså!

Jaaaaa ikke sant? Jeg fikk skikkelig lyst til å lage sånne rosa drinker som er på siste bildet, tror jeg må prøve det til sommeren :jepp: Men, de lysene som henger i trærne på samme bildet, ser litt skumle ut - de er altfor nært båndene! :opplyser:

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Ja,det kan fort skje i de sene nattetimer :sjenert:

Men hei dere herlige mennesker

Nå har vi skikkelig sol og fint vær og jeg er våryr i dag :hoppendeglad:

Og de sommerlige fine festbordene til Rumle skulle jeg gjerne hatt i hagen en fin sommerkveld.

Alt vell med skulderen din Hannee?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehodet

:hjerter_rundt: :hjerter_rundt:

Sol idag. Hurra, kanskje jeg skal ut å fikse litt hage idag.....

Plantasjen har kanskje noen fine blomster, og kanskje jeg kan måle hagen min opp mot de fine Rumlebildene :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Mye bedre med meg Odisi, er litt sår og slikt. Men har faktisk begynt å jogge! Dette er veldig uvant, men veldig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det har vært en fin dag i dag :rodmer: Det er så kjekt å gå på Plantasjen og se på blomster,det er en fin Søndagshobby Surre :klemmer:

Så bra at du jogger Hannee,jeg skulle også hatt kondis til det.

Vi prøver å gå tur så ofte vi kan med et vennepar,er jo litt trening det og :sjenert: så lenge vi ikke stopper og kikker på alt :fnise:

Tidligere i dag var vi på kaffebesøk på den lokale campingplassen,og der badet de,rodde i båt og folk gikk tur på stranden,noen grillet og andre syklet.

Jeg fikk virkelig sommerfølelsen,det var helt herlig,og været skal holde seg fint i mange dager her i sørvest :sol:

Så håper jeg selvfølgelig at dere andre har hatt en like hyggelig dag som meg :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Odi! :goodbye: Jupp, jeg har hatt det fint her jeg er jeg. En liten stund i solen har jeg vært også, men min vintervakre hud fikk litt sjokk av alle sol-vitaminene som kom ovenfra i dag. Jeg må nok ta det pent tenker jeg. Høy faktor! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

He,he ja jeg er litt rød i kinnene etter å ha sittet ute hele dagen :fnise:

Nå har jeg laget meg jordbærsmootie og skal sette meg ut med pusene litt på terrassen,må passe godt på hannkatten min :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det har vært en fin dag i dag :rodmer: Det er så kjekt å gå på Plantasjen og se på blomster,det er en fin Søndagshobby Surre :klemmer:

Så bra at du jogger Hannee,jeg skulle også hatt kondis til det.

Vi prøver å gå tur så ofte vi kan med et vennepar,er jo litt trening det og :sjenert: så lenge vi ikke stopper og kikker på alt :fnise:

Tidligere i dag var vi på kaffebesøk på den lokale campingplassen,og der badet de,rodde i båt og folk gikk tur på stranden,noen grillet og andre syklet.

Jeg fikk virkelig sommerfølelsen,det var helt herlig,og været skal holde seg fint i mange dager her i sørvest :sol:

Så håper jeg selvfølgelig at dere andre har hatt en like hyggelig dag som meg :tommelopp:

Det høres helt fantastisk ut! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

:klemmer: Ja det er herlig og takk for kaffen Tekola.

Men på toppen av denne sommerfølelsen så er det meldt snø til helgen :kjefte:

Jeg skal ivertfall grille i dag og det blir tredje gang i år :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø??? Trodde Rogaland var untatt fra snø jeg, men det har jammen blitt motbevist denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...