Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

Takk dere to,det skal jeg :fnise:

Skal ned og plante om fuksiane før jeg skifter på sengene :jepp:

Gleder meg til å legge meg når jeg har skiftet på senga og vinduet har stått oppe hele dagen,gulvet lukter grønnsåpe og saueskinna er ristet og henger ute til lufting sammen med sengeteppene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og prøver å bestemme meg for en terrassebeisfarge, det er jo helt umulig! Prøver å søke på bilder fra andre som har malt med diverse farger, og de ligner jo overhodet ikke på fargeprøvene fra produsenten :bond:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det kan det hende :fnise:

Jeg husker på barneskolen så sloss vi om det store hoppetauet når det var friminutt,og når vi ikke fikk hoppetauet så hoppet vi strikk,jeg ser aldrig noen som gjør det lengre på skolene eller i gatene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EryMax

Når du lagde et edderkoppspinn som noen måtte gå igjennom uten å bli borti tråden. Regla gikk sånn her "kjing kjong kinamann pissa buksa full av vann så det sa pang"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regla gikk sånn her "kjing kjong kinamann pissa buksa full av vann så det sa pang"

Hmm...det var nok litt enklere gleder før i tiden. :klo:

Kanskje det er bra at "underlige regler" viker for nye og mere imøtekommende ting. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest EryMax

Å,ja,vi kalte det Tante Knute tror jeg :klo: eller er jeg helt på villspor.

Tante knute var noe helt annet, da laget man knute med hverandres hender å så måtte tanteknute komme å løse den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Jeg sitter og prøver å bestemme meg for en terrassebeisfarge, det er jo helt umulig! Prøver å søke på bilder fra andre som har malt med diverse farger, og de ligner jo overhodet ikke på fargeprøvene fra produsenten :bond:

:fnise:

Jeg personlig syns det er fint med en gyllen honning lakk ellers er det også fint å la det blekne og bare spyle den ren innimellom :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...