Gjest odisi73 Skrevet 4. april 2012 #1161 Del Skrevet 4. april 2012 Ååå, tenk å få en stooor bukett med Ranunkler i dag... (Rumles bilde) Jeg kaller dem egentlig bare "onkler" jeg. --- Hvorfor lager de ikke sånne hyggelige, blide, naturlige menn med kjempebehagelige stemmer lengre? Sånne som Sean Connery du mener han er kåret til å ha verdens fineste stemme,hørte det på radioen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 4. april 2012 #1162 Del Skrevet 4. april 2012 God ettermiddag Odisi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. april 2012 #1163 Del Skrevet 4. april 2012 God aften Hannee Nå har jeg bakt Påskens ostekake i siste nummer av Hjemmet og i morgen skal jeg bake den gule kaken med god eggekrem :gjeiper: På Påskeaften skal jeg lage Daim iskake Dette storkoser jeg meg med når jeg har så god tid og det meste i huset er i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #1164 Del Skrevet 4. april 2012 Hvis jeg dør, skal jeg gå igjen i Odis kjøkken og spøkelsesspise alle kakene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. april 2012 #1165 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Det er greit du går igjen i kjøkkenet mitt og at jeg ønsker energien din velkommen,men kakene mine får du ikke lure i deg Da må jeg først innvitere deg Endret 4. april 2012 av odisi73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #1166 Del Skrevet 4. april 2012 Men jeg og min energi går igjennom vegger og kjøleskap usett. Du kan ikke stoppe oss.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 4. april 2012 #1167 Del Skrevet 4. april 2012 Lage kake til alle oss her inne Odisi? Kanskje åpne et nettbakeri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. april 2012 #1168 Del Skrevet 4. april 2012 Æsj jeg skulle ønsket jeg hadde flyttet allerede, jeg vil ha nettbankkoden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2012 #1169 Del Skrevet 4. april 2012 Jeg pleier å være snill, men du får ikke låne min kode asså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 4. april 2012 #1170 Del Skrevet 4. april 2012 He he, får bare vente til jeg har flyttet og fått meldt ny adresse hos folkeregisteret. Står oppført på en gammel adresse som hverken jeg,mamma eller pappa bor på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 4. april 2012 #1171 Del Skrevet 4. april 2012 UFB med andre ord (uten fast boplass) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. april 2012 #1172 Del Skrevet 4. april 2012 Odiiiisiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2012 #1173 Del Skrevet 5. april 2012 UFB med andre ord (uten fast boplass) Jepp, håper ikke politiet arresterer stakkars "hjemløse" ery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. april 2012 #1174 Del Skrevet 5. april 2012 Heiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Rumle Og heiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ery Hva driver dere med midt om natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2012 #1175 Del Skrevet 5. april 2012 Med fare for å leve opp til mitt eget rykte; jeg tar meg et glass vin og slapper av med vakker musikk jeg fant inne hos Hoppe Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 5. april 2012 #1176 Del Skrevet 5. april 2012 Jeg ser fortsatt på Fox Grønland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest odisi73 Skrevet 5. april 2012 #1177 Del Skrevet 5. april 2012 Hi,hi Ery,du har sett noen episoder nå. Og Rumle,jeg prøver å gløtte på reprisen av NRK krimmen i kveld for jeg fikk den ikke med meg i dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2012 #1178 Del Skrevet 5. april 2012 God aften. Mitt navn er Kox! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. april 2012 #1179 Del Skrevet 5. april 2012 Hi,hi Ery,du har sett noen episoder nå.Og Rumle,jeg prøver å gløtte på reprisen av NRK krimmen i kveld for jeg fikk den ikke med meg i dag heller Den var ganske skummel! God aften. Mitt navn er Kox! Der er du jooooo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2012 #1180 Del Skrevet 5. april 2012 Ja visst er jeg her. Sett bloopers på nett til den store gullmedaljen i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå