Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest odisi73

*tar i mot odi akkurat før hun når dørken* :nigo:

Du klarte akuratt å ta i mot meg med dine åpne armer,og jeg sovnet inn i natten med drømmer om all verdens desserter.

God formiddag Hannee,stadig tidlig oppe. Jeg ser deg alltid for meg med ett smil.

Er du morgenblid Hannee :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

God Morgen

Håper alle har det like bra som han har i dag :fnise:

GOD PÅSKE LIGHTBULB :klemmer:

Endret av odisi73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

God morgen Surre, Rumle, Odisi Hannee og alle andre som forviller seg inn hit :jepp:

Roflemann,jeg har prøvd å lære deg at når klokken er over tolv så er det ettermiddag :fnise: eller goddag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Men kan jo ikke ønske folk god dag eller ettermiddag (som det ikke er siden folk ikke har spist :snurt: ) før man har sagt god morgen :opplyser::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Hihi, ja er morgenblid! :) Blir alltid glad når jeg klarer å stå opp tidlig for da får jeg så mye ut av dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Surre, Rumle, Odisi Hannee og alle andre som forviller seg inn hit

Jeg forviller meg da aldri hit, men går med rak rygg, faste hoppe-hinkesteg og forventning i blikket...jeg gleder meg nemlig til å dra på besøk til min favoritt-Odi! :jepp:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Ååååååååååå :strix: tenk at jeg er favoritten til noen :skya:

Men nå har Odi funnet senga og skal legge putene til rette før jeg skal se reprisen av Påskekrimmen på NRK1.

Måtte nemlig hente en stk sønn på sola flyplass når jeg endelig skulle sette meg ned for kvelden,typisk i dette huset :jepp:

God natt folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååååå :strix: tenk at jeg er favoritten til noen :skya:

Men nå har Odi funnet senga og skal legge putene til rette før jeg skal se reprisen av Påskekrimmen på NRK1.

Måtte nemlig hente en stk sønn på sola flyplass når jeg endelig skulle sette meg ned for kvelden,typisk i dette huset :jepp:

God natt folkens.

Hvordan gikk det med sønnen? Har han fått sertifikat nå? :skravle:

Håper du koser deg med påskekrim og påskenøtter og masse påskegodteri! :) Og-og-og har du begynt på rosene??!!!!!! :hoppe:

Ha en fiiiiiin onsdag!!!!!! :kaffekopp::klemmer:

Ranuculus-Orange-Bunch-350.jpg

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

:klemmer: Takk Aldrisur.

Jeg har ikke begynnt på rosene Rumle,må smøre meg med tålmodighet litt til :popcorn:

Sønnen vår skal opp igjen etter Påske og ta oppkjøringa,han fikk beskjed om det for ett par dager siden.

Det var litt travelt siden det var Påske og greier,han ble litt skuffet men det går greit.

Ellers har han tatt alt annet og vi må jo si at det var en mye tryggere sjåfør vi fikk hjem igjen.

Nå må vi bare holde det ved like til etter Påske så det blir vel noen kjøretimer tipper jeg i mellomtiden :fnise:

Han er superfornøyd og da er vi det og,da er det ingenting som er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, tenk å få en stooor bukett med Ranunkler i dag... :) (Rumles bilde)

Jeg kaller dem egentlig bare "onkler" jeg. :fnise:

---

Hvorfor lager de ikke sånne hyggelige, blide, naturlige menn med kjempebehagelige stemmer lengre? :rodmer:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Takk Aldrisur.

Jeg har ikke begynnt på rosene Rumle,må smøre meg med tålmodighet litt til :popcorn:

Sønnen vår skal opp igjen etter Påske og ta oppkjøringa,han fikk beskjed om det for ett par dager siden.

Det var litt travelt siden det var Påske og greier,han ble litt skuffet men det går greit.

Ellers har han tatt alt annet og vi må jo si at det var en mye tryggere sjåfør vi fikk hjem igjen.

Nå må vi bare holde det ved like til etter Påske så det blir vel noen kjøretimer tipper jeg i mellomtiden :fnise:

Han er superfornøyd og da er vi det og,da er det ingenting som er bedre :)

Så bra! :) Krysser fingrene for at det går bra på oppkjøringen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, tenk å få en stooor bukett med Ranunkler i dag... :) (Rumles bilde)

Jeg kaller dem egentlig bare "onkler" jeg. :fnise:

---

Hvorfor lager de ikke sånne hyggelige, blide, naturlige menn med kjempebehagelige stemmer lengre? :rodmer:

Jeg skal gi en slik i dag faktisk!!! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...