Gå til innhold

Odisis verden

Gjest odisi73

Anbefalte innlegg

Så utrolig fantastisk :rodmer: jeg finner ikke ord som jeg kan utrykke her :fnise:

Tenkte det var noe for deg, ja! :strix:

Huff er det meldt snø,har ikke sett værmeldingen i dag jeg.

Vi har hatt sol i dag men kjenner nå når den går ned at det er kaldt.

Har du sittet inne på jobb igjen Mynona?

Jeg skal til sentrumet her og ta sol med tvillingene,så skal vi kjøpe masse smågodt og leie film,når vi kommer hjem så er det et raskt spyl i dusjen og så i joggedredressen.

Taco lefser i løpet av kvelden :gjeiper:

Her har det blitt skikkelig kaldt, og nå hører det jammen ut som det hagler utenfor! :sjokkert: Og jeg har IKKE tatt inn stemorsblomster og påskeliljer! :dry: Vel, stemorsblomstene skal vel tåle en del kulde, skal de ikke? Ranuklene har jeg heldigvis stående i vinduskarmen enn så lenge, nå kan de jo bare bli stående der!

Høres ut som en hyggelig lørdag, odisi :) Kos deg masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så deilig å ligge i sengen i nyvasket sengetøy på søndagsmorgen. Vil ikke stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Nå har jeg tatt husvask, var litt treig med det denne uka. I dette øyeblikk så henger dynene ute til luftning i sola. Senere skal jeg og mannen ta oss en deilig søndagstur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må plante i blomsterkassen min snart jeg :) Hva slags blomster tåler kulde på natta og sol på dagen? Eneste jeg vet om er grantrær ( :fnise: ) og påskeliljer.

Lurer på om det går an å kjøpe mindre jord enn sånn giga sekker.

Har tuselet meg en tur langs akerselva i dag, sett på endene og måkene som tok vårrengjøringen på seg selv i den nydelige sola.

Også har jeg lest litt pensum da *klappe på skuldern*

HAr dere en nydelig dag i Rogaland også?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Hei alle søndagsglade og herlige medlemmer :klemmer:

Høres helt herlig ut med søndagstur Hanne og litt husarbeid og lufting i sola er ikke feil.

Å rent sengetøy er toppen Mynona.

Jo i dag har vi hatt solskinn her i Vest :jepp: terrassedøra har stått oppe hele dagen :sol:

Du kan plante tullipaner,påskeliljer,perlemorblomster,stemor,fioler og krokus.

Jeg har plantet det og selvfølgelig vårlyng er fint innimellom de andre blomstene.

God søndag videre godtfolk :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våger ikke å plante ut noe som helst ennå. Denne tiden på året kan være svært lunefull... :tristbla:

Lysten på utplantede herligheter begynner så smått å våkne i meg også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA! Pleier å spise det sammen med nypoteter og kotelett :) Og nå skal jeg spise kotelett og amandine poteter, så jeg mangler bare nykålen :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest odisi73

Det hørtes godt ut ja,må ha til middag en dag :gjeiper:

Hei Hoppe :goodbye: hatt en fin helg?

Jeg koser meg med Return to Eden på dvd og løyser kryssord innimellom.

Skal spise lunken vannbakkels nå med melisglasur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest odisi73

Vannbakkels er så godt når den er lunken syns jeg :gjeiper:

Nå har jeg solskinn men tipper det forsvinner i løpet av dagen :fnise:

En kaffe til før jeg skal gå :skravle::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Return to Eden har jeg også, hvis vi mener den samme? Foregår den i Australia? :)

Har dere forsøkt de mini-bakkelsene som mange butikker har i frysediskene sine? De er faktisk ganske gode. :jepp: Akkurat passe store til å bli en munnfull pr. bit. Har kjøpt dem noen ganger på Coop. Anbefales! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest odisi73

Hei Hoppe og Hannee :goodbye: ryggen er noe herk,har en forskyvning i halebeinet som ikke blir bra :kjefte: så ny sykemelding :sjenert:

Ja Hoppe,det er den som foregår i Australia :popcorn: elsker å se gamle serier.

Og de vannbakkelsene har jeg i frysen som regel,veldig greit til uventet besøk :jepp:

Håper alt står bra til med dere,her :regn: det nå,så fint som sola skinte tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra her ja. Jeg skal se på Tv2 om TO minutter.... *pile avsted i en viss fart nå* :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd kiropraktor Odisi? De flytter jo tilbake det som har havnet i feil stilling.

Jeg har endelig kommet meg itl kriopraktor etter ryggvondter i 15 år. Ingen lege har sendt meg dit, men massøren min foreslo det. Og etter bare 3 behandlinger merker jeg kjempeforskjell. Jeg er litt skakk og skjev jeg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...