AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Del Skrevet 12. januar 2012 Leier en leilighet i et gammelt hus, og i stua er det 2 store vinduer. I tillegg er leiligheten i 2.etg, så jeg må finne noe jeg kan bruke for å få mindre innsyn. Mitt andre problem er plantene mine. Jeg har en hylle ved siden av det ene vinduet som er perfekt til å ha planter på, men altfor mange av de som har blitt plassert på den hyllen har dødd, noe jeg mistenker trekket fra vinduet for. Skulle også hatt muligheten til å ha planter i vinduskarmen, men det går ivertfall ikke på grunn av trekket. Noen andre som har hatt disse problemene? En kreativ sjel som kan tipse meg om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Del Skrevet 12. januar 2012 Dytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. januar 2012 #3 Del Skrevet 12. januar 2012 Det beste mot innsyn er jo persienner eller gardiner, men det er jo så opplagt at jeg lurer på om du tenker på noe annet? Mot trekk er gardiner bra, men hvis vinduene kan åpnes er nok det beste å sette på en tetningslist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. januar 2012 #4 Del Skrevet 12. januar 2012 (endret) For å hindre innsyn finnes det jo spraymaling for å "froste" glasset f.eks., men det funker jo selvfølgelig bare hvis du ikke er så interessert i å se ut selv da Endret 12. januar 2012 av Wolfmoon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Del Skrevet 12. januar 2012 Du kan også kjøpe ruller med vindusfolie, som ser ut som frosting. Du kan få forskjellige mønster eller helt enkelt. Det festes med såpe og vann så du trenger ikke å være redd for at du skal ødelegge noe og om du angrer deg så tar du det bare av igjen. Du trenger jo ikke å froste hele vinduet. Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Filifjonka Skrevet 12. januar 2012 #6 Del Skrevet 12. januar 2012 Folie til å klistre på glasset med såpevann. Finnes på ikea, malingsbutikker og nettbutikker. Noen er ganske dekorative. Har sett noen med orkidemønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå