Gå til innhold

Hva synes dere om en mann som først spiste på BurgerKing og rett etterpå spiste på McDonalds?

Anbefalte innlegg

Gjest Sexybabe18
Skrevet

Jeg bare måpte da jeg hørte det. :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke noe fra eller til, men må le litt av tanken. Så lenge det ikke er noe som skjer ofte så er det helt OK for min del.

Gjest "gjest"
Skrevet

Antageligvis fremdeles sulten og våget ikke å bestille mer der han først var.

• Liker 9
Skrevet

For å være ærlig så lurer jeg på hvorfor han ikke bestilte et større måltid på Burger King hvis han var så sulten? Deres burgere er jo mye bedre enn pappburgerne hos McDonalds.

• Liker 2
Skrevet

Rett etter hverandre, eller med et lite mellomrom, bare at det var de to måltidene som i f.eks lunsj og middag?

Om det var rett fra BK og til McDonalds så skjønner jeg ikke hvordan det går an :klo:

Skrevet

Jeg haddee trukket på smilebåndet, men ikke brydd meg nevneverdig. Det er helt sikkert en naturlig forklaring på det. Kanskje han bare var ekstra sulten og hadde skikkelig lyst på en bruger fra McDonalds? :jepp:

Skrevet

Jeg tenkte å giiiiiid ass, så utrolig lol og teit ass....

• Liker 3
Skrevet

Deeeet har jeg gjort dagen derpå :fnise:

Hadde ikke tenkt noe spess, med mindre fyren var sterkt overvektig.

• Liker 2
Skrevet

For lite info. Han kan f.eks være en intellektuell, vakker mann, med godt hjerte, og imponerende biceps. En som stiller opp for alle kvinner i nød, som i en del kvinners øyne blir altfor mange.

Alle menn er sultne noen ganger, og da er det ikke nødvendigvis nok med en hamburger. Fordelen med hamburgere er at du kan få dem fort og greit.

• Liker 5
Gjest Apophis
Skrevet

... Syns ingenting spesielt. Han var vel sulten eller kanskje han ville sammenligne BK med McD for å se hva som var best. Hva er problemet?

• Liker 6
Gjest Slowpoke
Skrevet

Jeg harre bare lurt på hvorfor jeg ikke fikk være med jeg :fnise:

Neida, jeg hadde ikke tengt noe særlig over det. Han var vel litt ekstra sulten eller noe slikt.

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe over det, for det hadde ikke brydd meg - Hans valg det :)

Skrevet

Jeg måper mye mer av folk som lager tråder om noe så uvesentlig.....men den er kanskje ikke av det mest seriøse slaget :fy_fy:

Raker ikke meg hvor ofte folk spiser eller hvor de spiser. Det er knekkende likegyldig.

• Liker 4
Skrevet

Finnes nok ting jeg ville måpet mer av..

• Liker 1
Skrevet

For lite informasjon.

Jeg har en gang spist pommes frites på BK og McFlurry på McDonalds rett etter. Når jeg den sjeldne gang spiser på et av de stedene skal jeg søren meg ha det akkurat slik jeg vil, og da skal det tilpasses.

Skrevet

Haha. Det høres jo.... spesielt ut. Han var vel sulten da :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Skjønner det godt for McDonalds har bedre mat. ^^

• Liker 2
Skrevet

Han spiste en meny på BurgerKing og en meny PLUSS en ekstra burger på McDonalds :hakeslepp:

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Han spiste en meny på BurgerKing og en meny PLUSS en ekstra burger på McDonalds :hakeslepp:

Gud hjelpes!! :sjokkert:

Skrevet

Har du vurdert å anmelde forholdet?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...