Watto Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg har en jentepus på 5 år, hun er veldig sta og tidligere klikket hun ( dvs hun klikket en gang å fløy på meg og mine venner) Fikk sånne anfall, hvor hu pustet fort og løpte overalt. Hun har vært rolig nå de siste åra og jeg steriliserte henne rett før jul. Men så har hun en pusesønn, og de har bodd med hverandre tidligere(for 1 år siden) men så tok jeg han hjem hit for å se åssen hun ville reagere, hu bare fresa og prøvde å fly på han. Lurer på, hva tror dere kommer til å skje hvis jeg tar han hit og ut av buret? Er redd hun vil fly på oss mennesker også, siden hun har gjort det tidligere. Tror dere hun vil kjenne igjen sønnen sin på noen måte ?
Gjest Lille-pus Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Tror dere hun vil kjenne igjen sønnen sin på noen måte ? Nei. Hun vil ikke kjenne ham igjen som sin sønn (slik som mennesker gjør). Hun vil muligens dra kjensel på lukten hans, på ganglaget og faktene hans som noe kjent, men under ingen omstendigheter som en mor kjenner igjen sin sønn. Mest sannsynlig vil hun se på ham som en hvilken som helst annen "frekking av en hankatt" som har dukket opp i hennes territorium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå