Gjest Gunnar Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Hvor mange har erfaringer med å være mer enn to på soverommet. En eller to er vel det vanligste tallet. Vet ikke om det kanskje blir litt stress med flere.
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2003 #2 Skrevet 28. desember 2003 Nå skulle jeg akkurat til å legge ut i det vide og det brede om at vi nettop har flyttet minsten på 3 år over på eget soverom.... Så slo tanken meg at det ikke var det du kanskje spurte om ? Barn på soverom er ok - flere voksne ? Ikke snakk om !
Musemor Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Aldri mer en to tilsammen, og det holder lenge for meg! Tror forøvrig at dette spørsmålet hadde passet bedre som en avstemning.
Gjest Brunhilde Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 Så slo tanken meg at det ikke var det du kanskje spurte om ? Barn på soverom er ok - flere voksne ? Ikke snakk om ! Fantastisk kommentar - og jeg er så enig, så enig, med deg!
Gjest care Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Nå skulle jeg akkurat til å legge ut i det vide og det brede om at vi nettop har flyttet minsten på 3 år over på eget soverom.... Så slo tanken meg at det ikke var det du kanskje spurte om ? Barn på soverom er ok - flere voksne ? Ikke snakk om !
Gjest Madam Felle Skrevet 28. desember 2003 #6 Skrevet 28. desember 2003 Nå skulle jeg akkurat til å legge ut i det vide og det brede om at vi nettop har flyttet minsten på 3 år over på eget soverom.... Så slo tanken meg at det ikke var det du kanskje spurte om ? Barn på soverom er ok - flere voksne ? Ikke snakk om !
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #7 Skrevet 28. desember 2003 Flere enn to på soverommet er greit i kortere perioder. Hvis barna kommer inn til oss så lar vi ofte de sove resten av natten hos oss. Hvis det blir for ofte så får de beskjed om om å gå tilbake og legge seg. Når det gjelder andre så overnatter vi av og til flere voksne sammen hvis vi er på tur. f.eks. i snøhule, telt eller på fellesrom på ungdomsherberger m.m. Men i hverdagslivet foretrekker jeg å sove sammen med bare en: kjæresten min.
Gjest vampie Skrevet 28. desember 2003 #8 Skrevet 28. desember 2003 jeg som trodde dette var et spørsmål om folk her drev med gruppesex men det virker visst ikke slik
Pusekatt Skrevet 28. desember 2003 #9 Skrevet 28. desember 2003 jeg som trodde dette var et spørsmål om folk her drev med gruppesex men det virker visst ikke slik Enig. For å spore diskusjonen over på sex; jeg har en god del erfaring med trekant - både positive og negative. Man skal være i et veldig trygt og stabilt forhold for å "overleve" en slik opplevelse, det er hvertfall min konklusjon. Det kan være spennende og morsomt for en natt eller så, men sette dype følelsesmessige spor (og sår!), selv om man har hatt glede av det (fysisk). Selv får jeg ikke sove med tre stk i sengen. Det skal være kun min kjære og meg!
Gjest GreenSky Skrevet 29. desember 2003 #10 Skrevet 29. desember 2003 Vet ikke om det kanskje blir litt stress med flere. Tror nok det, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå