AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg synes sånne poengskalaer når det kommer til utseende er teite siden skjønnhet er subjektivt, men må bare spørre: Hvis du er ca. en 3'er utseendemessig og skal på date med en du traff på nettet som er en 10'er, men som trodde at du var en 8'er utifra de heldige bildene du har av deg online: hadde du 1) sendt han butt ugly bilder av deg selv så han vet hva han har i vente 2) møtt han og 'overrasket' han med din mindre attraktive tryne 3) droppet å møte han for å spare han det grufulle synet?
Surriball Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 4) Møtt opp og satsa på at han liker meg læll. 9
Havbris Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Jeg synes sånne poengskalaer når det kommer til utseende er teite siden skjønnhet er subjektivt, men må bare spørre: Hvis du er ca. en 3'er utseendemessig og skal på date med en du traff på nettet som er en 10'er, men som trodde at du var en 8'er utifra de heldige bildene du har av deg online: hadde du 1) sendt han butt ugly bilder av deg selv så han vet hva han har i vente 2) møtt han og 'overrasket' han med din mindre attraktive tryne 3) droppet å møte han for å spare han det grufulle synet? Jeg kan ikke noe som helst om disse poengskalaene som du refererer til. Kan du fortelle meg litt om hvordan dette fungerer - ble litt nysgjerrig! 2
CaspertheGh0st Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Jeg kan ikke noe som helst om disse poengskalaene som du refererer til. Kan du fortelle meg litt om hvordan dette fungerer - ble litt nysgjerrig! 1 er veldig stygg/helt uattraktiv, 10 er superkjekk/vakker. Det imellom er skalaer, så en 3'er er det kan kanskje vil kalle en småstygg grå mus? Jo lenger opp man går i skalaen jo kjekkere/penere er man. Sånne skalaer er litt teite iom at skjønnhet er subjektivt og det er flere ting en kun utseende som gjør en attraktiv. Endret 12. januar 2012 av regia
Micolina Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Jeg kan ikke noe som helst om disse poengskalaene som du refererer til. Kan du fortelle meg litt om hvordan dette fungerer - ble litt nysgjerrig! Godt eksempel er Angelina og Brad, som begge er 10'ere! Mens Jennifer Lopez som er 10 og eksmannen Marc Antho som er 3. Går på utseende. 1
Envy Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 4) Møtt opp og satsa på at han liker meg læll.
Fanta Exotic Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 5) Lagt ut bilder hvor jeg ser ut som meg selv i fremtiden. 8
Havbris Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Godt eksempel er Angelina og Brad, som begge er 10'ere! Mens Jennifer Lopez som er 10 og eksmannen Marc Antho som er 3. Går på utseende. Takk for svar. Jeg får ta en kikk i speilet i kveld da. Skjønt - jeg har vært sammen med mannen min i 21 år så det er kanskje ikke så viktig 2
Gjest Cosette Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Godt eksempel er Angelina og Brad, som begge er 10'ere! Mens Jennifer Lopez som er 10 og eksmannen Marc Antho som er 3. Går på utseende. Hehe, her ser man jo at det er en viss individuell ulikhet ute og går hva angår smak. For meg er verken Brad Pitt eller Jennifer Lopez tiere. Hva angår TS' spørsmål - det er aldri noen god idé å legge ut bilder som overhodet ikke er representative for hvordan du faktisk ser ut. Uansett om denne karen er særlig utseendefiksert eller ei kan det godt hende han blir avtent av det han føler er uærlighet. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #10 Skrevet 12. januar 2012 Ja, men hva om man bare generelt sett ser bedre ut på bilder enn ellers? Det er ikke snakk om photoshoppede og redigerte bilder. -TS
Gjest "gjest" Skrevet 12. januar 2012 #11 Skrevet 12. januar 2012 Hjølpes... Vel, jeg hadde bare troppet opp på date og vært meg selv. Hadde ikke regnet med noe date nr 2, men kan jo ha en artig kveld for det. 2
Havbris Skrevet 12. januar 2012 #12 Skrevet 12. januar 2012 Til TS. Vær ærlig med fyren, det kommer du lengst med.
Green Lady Skrevet 12. januar 2012 #13 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Hvordan blir det hvis han synes du er en 6'er når han møter deg, da? Endret 12. januar 2012 av Green Lady 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #14 Skrevet 12. januar 2012 Hvordan blir det hvis han synes du er en 6'er når han møter deg, da? :klø: Det hadde vært veldig greit at han synes at jeg ikke ser ut som en burugle. 1
Envy Skrevet 12. januar 2012 #15 Skrevet 12. januar 2012 Menneh.. kanskje hans bilder er like "heldige" som TS sine? Kanskje de begge møtes sånn ca på midten, på en 6'er? 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #16 Skrevet 12. januar 2012 Menneh.. kanskje hans bilder er like "heldige" som TS sine? Kanskje de begge møtes sånn ca på midten, på en 6'er? Det hadde vært supert.
Green Lady Skrevet 12. januar 2012 #17 Skrevet 12. januar 2012 .. and they lived happily ever after 3
Reaper Skrevet 12. januar 2012 #18 Skrevet 12. januar 2012 Haha noe så JÆVLA TEIT som disse skalaene skal du lete lenge etter. FUCKED IN THE HEAD, that's what you all are. Godt eksempel er Angelina og Brad, som begge er 10'ere! Angelina er 10'er, hvordan vet du det? Er du lesbisk? 3
Micolina Skrevet 12. januar 2012 #19 Skrevet 12. januar 2012 Haha noe så JÆVLA TEIT som disse skalaene skal du lete lenge etter. FUCKED IN THE HEAD, that's what you all are. Angelina er 10'er, hvordan vet du det? Er du lesbisk? Oh, wouldn't you like to know 2
Micolina Skrevet 12. januar 2012 #20 Skrevet 12. januar 2012 Men TS, bare se de ulike meningene fra eksempelet mitt over her. Det er flere som slettes ikke syntes de personene jeg nevnte er 10'ere. Et godt eksempel er de gangene jeg har vært forelska i gutter, da er de verdens kjekkeste (hvertfall 12 liksom!), mens venner vil gi dem lavere karakter enn meg. Kan jo hende som de andre sier her, at han syntes du er en 6'er og han kanskje selv syntes han er en 7'er. Eller at han ikke i det hele tatt bryr seg om dette systemet, som vår kjære Reaper ikke er så beigestra over . Han vil ha deg for den du er <3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå