AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg bruker normalt firsørsjampo, men nå må jeg vente i vel en uke på at sjampoen skal komme fra feelunique.com, og jeg er helt tom for sjampo. Kjøpte Sunsilk i går og i dag er hodebunnen min ØDELAGT (sliter med psoreasis). Ser på baksiden at den inneholder SLS. Har du tips om hvilken butikksjampo som er den "snilleste" som jeg kan bruke i mellomtiden? Takker
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Bare gjetter, men kanskje mild baby shampo kunne vært noe? 3
Jompa Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Libero baby wash og Natusan Baby Top-to-Toe wash inneholder ikke SLS, og er enkle å få tak i. (Coop änglamark inneholder SLS.) Endret 13. januar 2012 av Jompa 1
kirsebær3 Skrevet 14. januar 2012 #5 Skrevet 14. januar 2012 Husk at stort sett alt fra butikken er testet på dyr bare så det er sagt. Landlord tester ikke men vet ikke om de har shampo:-/
Gjest laurine Skrevet 14. januar 2012 #6 Skrevet 14. januar 2012 Husk at stort sett alt fra butikken er testet på dyr bare så det er sagt. Landlord tester ikke men vet ikke om de har shampo:-/ Landlord har sjampo og balsam, på rema1000. Koster under ti kroner. Den funker helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå