AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Hvis en gutt uttrykkelig omtaler seg selv som singel til jenten han har datet et par måneder - er dette et hint til jenten om at han ikke vil binde seg til henne?? Fikk litt sånn dårlig magefølelse av det nemlig. I tillegg så reiser han bort for et halvt år om en måneds tid. Vil bare ikke sitte der med skjegget i postkassa den dagen han drar; da er det vel bedre å bare trekke seg tilbake så snart som mulig. Det skal ikke være lett.
Gjest Regza Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Om dere har datet i noen måneder og han kaller seg for singel, så ville jeg nok regnet med at han ikke vil binde seg nei.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Om dere har datet i noen måneder og han kaller seg for singel, så ville jeg nok regnet med at han ikke vil binde seg nei. Ja, ca. to måneder nå. Han er veldig "på", tar mye kontakt og vil treffes. Men samtidig så ser jeg jo at jeg mest sannsynlig er underholdning frem til han drar.
Steinar40 Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Ja, ca. to måneder nå. Han er veldig "på", tar mye kontakt og vil treffes. Men samtidig så ser jeg jo at jeg mest sannsynlig er underholdning frem til han drar. Det sentrale er nok hvorfor han vil treffes og hva dere gjør når dere treffes?
Knirke Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Fortell ham om alle de andre single guttene du har tenkt å ligge med mens han er borte, og se hvordan han reagerer... 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Det sentrale er nok hvorfor han vil treffes og hva dere gjør når dere treffes? Problemet er vel nettopp at jeg ikke vet hvorfor han vil treffes. Ha "noen" frem til han drar? Vi treffes ofte etter skole/jobb. Prater, ser film, spiser, hører på musikk etc. Sover stort sett alltid over. Ikke alltid sex men. Likevel... Hvordan vet man sånt her da?! Er man singel frem til man sammen definerer seg som noe annet? Var det dette han prøvde å få frem, at han ER singel, og at jeg bare ikke må tro noe annet?? Og greit for meg det altså, men da gidder jeg jo ikke legge så mye i det han og jeg har på gang heller. Hjelp.
Steinar40 Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Problemet er vel nettopp at jeg ikke vet hvorfor han vil treffes. Ha "noen" frem til han drar? Vi treffes ofte etter skole/jobb. Prater, ser film, spiser, hører på musikk etc. Sover stort sett alltid over. Ikke alltid sex men. Likevel... Hvordan vet man sånt her da?! Er man singel frem til man sammen definerer seg som noe annet? Var det dette han prøvde å få frem, at han ER singel, og at jeg bare ikke må tro noe annet?? Og greit for meg det altså, men da gidder jeg jo ikke legge så mye i det han og jeg har på gang heller. Hjelp. Hvis han sier at han ER singel så mener han jo at han er singel. Vanskelig å tolke eller definere det på noen annen måte. Så da må du bare bestemme deg for om du får det du trenger? Han får tydeligvis det han trenger ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Han KAN jo si det for å understreke han ikke har noe gående med noen andre??
*Sinnataggen* Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 hvorfor spør du ham ikke? jeg ville ikke hatt en kjæreste jeg ikke turde spørre om ting.
Gjest MorAase Skrevet 13. januar 2012 #11 Skrevet 13. januar 2012 Du får spørre ham da, det er han som har svaret. Uansett virker det ikke lovende for et parforhold nei.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #12 Skrevet 13. januar 2012 hvorfor spør du ham ikke? jeg ville ikke hatt en kjæreste jeg ikke turde spørre om ting. Hva nøyaktig skal man spørre om da?? Eller hvordan skal man formulere seg? Han er jo ikke kjæresten min. Poenget er at jeg lurer på om han prøver å signalisere at han ikke har noen planer om å bli det heller. Og hvis jeg først spør, så skremmer jeg han jo sikkert vekk! Og er ikke som at jeg prøver å insje fast følge på dagen heller. Men - jeg har litt lyst til å vite om han tenker at jeg er en jente han vil satse på og ha kontakt med selv om han blir borte et halvt år. Men kanskje han ikke vet selv ennå engang. Dilemmaet er vel om jeg skal... 1. Bryte nå, og slippe å evt. bli såret når han drar. 2. Gi det mer tid, øke sjansen for at han vil satse på meg (he, he - forhåpentligvis, hvis jeg oppfører meg bra), og evt. bli såret når han ikke vil ha meg likevel den dagen han drar. 3. Spørre han nå, fremstå som en masekjerring, men likevel få ett eller annet svar; kanskje negativt, men slipper kaste bort mer tid da i hvert fall. Dette siste vet jeg ikke om jeg tør! Er redd det vil skremme han bort (hvis han i utg.punktet faktisk kunne tenke seg å satse med tiden). Pluss at jeg hater å snakke om følelser. Han er en ganske flørtete type, vil tro han godt kan tenke seg en singelstatus når han reiser. Jeg blir deppa!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #13 Skrevet 13. januar 2012 Han KAN jo si det for å understreke han ikke har noe gående med noen andre?? Næææ? Tenker mer det understreker AT det er greit å ha ting gående med andre i så fall.
Feeky Skrevet 13. januar 2012 #14 Skrevet 13. januar 2012 Og hvis jeg først spør, så skremmer jeg han jo sikkert vekk! Hvis han blir skremt vekk etter at dere har datet i to måneder, så vil han rett og slett ikke bli sammen med deg. Høres ut som en som vil ha en pulevenn, men som ikke tør å si det rett ut, evt vet at du ikke bare vil være pulevenn.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #15 Skrevet 13. januar 2012 Hvis han blir skremt vekk etter at dere har datet i to måneder, så vil han rett og slett ikke bli sammen med deg. Høres ut som en som vil ha en pulevenn, men som ikke tør å si det rett ut, evt vet at du ikke bare vil være pulevenn. Ja, da får jeg droppe han bare. Greit å få noen andres perspektiv. Takk takk!
Sulosi Skrevet 13. januar 2012 #16 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Kanskje det er et signal fra han om at dere ikke har snakket om hvordan forholdet skal defineres. Litt sånn "hey, jeg er singel, har jeg grunn til å være det?" Endret 13. januar 2012 av Sulosi
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #17 Skrevet 13. januar 2012 Jeg er jente og jeg datet en gutt i ett par mnd. Men vi var jo ikke sammen, så jeg var jo forsatt SINGEL selvom jeg dreiv på med en fyr.
Gjest SemperFi Skrevet 14. januar 2012 #18 Skrevet 14. januar 2012 Kan også bety at han presiserer ovenfor deg at han heller ikke holder på med andre damer. Men keep it simple, spør rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå