Kate Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Nettopp sett Atter en konge, og som vanlig har jeg holdt på å dåne hver gang jeg ser Aragorn. Synes også Legolas er en liten lekkerbisken som det ikke gjør vondt å se på. Ventet meg ikke flere flotte menn i Ringenes herre, men i den siste filmen har de jaggu meg slengt på en til. Så dere Faramir, damer? Det er nesten godt at det ikke kommer flere filmer, det begynte etter hvert å bli en alvorlig fare for å skli av stolen :oops:
Atmi Skrevet 28. desember 2003 #3 Skrevet 28. desember 2003 Jeg må bare si at jeg syns Arargon er flott da. Har ikke sett siste filmen enda, men kjent med enda en kjekkas å kikke litt på
chimp Skrevet 28. desember 2003 #4 Skrevet 28. desember 2003 Faramir kom jo på banen allerede i To tårn, han da! Men jeg er enig, flotte mannfolk, hele gjengen!
Atmi Skrevet 28. desember 2003 #5 Skrevet 28. desember 2003 Nam -:pippi: han er så deilig at jeg skulle ønske han var et eple Eller kanskje en brus så jeg kunne drukket ham? ----- Nei, heller et eple. Atmi
Gjest care Skrevet 29. desember 2003 #6 Skrevet 29. desember 2003 Nam -:pippi: han er så deilig at jeg skulle ønske han var et eple Eller kanskje en brus så jeg kunne drukket ham? ----- Nei, heller et eple. Atmi
Gjest Seleena Skrevet 29. desember 2003 #7 Skrevet 29. desember 2003 Unnskyld, men HVEM er Faramir??!??! :o :oops:
chimp Skrevet 29. desember 2003 #8 Skrevet 29. desember 2003 Broren til Boromir som døde i første film!
Kate Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 29. desember 2003 Faramir kom jo på banen allerede i To tårn, han da! Vet du, det hadde jeg helt glemt! Visst var han med i To tårn, det rare er at jeg ikke syntes han var noe flott da. Kanskje fordi han var litt slem i den filmen, mens denne gangen var han så sårbar samtidig som han så absolutt var et mannfolk. (Liker menn som jeg kan gi omsorg, samtidig som de ikke er redde for å gå ut å drepe evt. drager som måtte true meg).
Gjest Anonymous Skrevet 3. januar 2004 #11 Skrevet 3. januar 2004 Faramir er han som nesten blir brent på bålet. La merke til en annen som var med i slaget, en med langt blondt hår mandig kraftig kar litt viking-aktig, pent ansikt. Jeg tror ikke det var Faramir, men husker ikke helt.. Jeg mener Faramir lå i sotteseng hjemme og ikke var med i slaget.
Gjest Joanna Skrevet 3. januar 2004 #12 Skrevet 3. januar 2004 http://images.google.com/imgres?imgurl=hal...-8%26oe%3DUTF-8
Gjest Fuglehue Skrevet 3. januar 2004 #13 Skrevet 3. januar 2004 Herre GUD hvorfor har ingen nevnt den kjekke enten? Det gikk for meg da jeg så han og hørte hans mandige dype stemme, beibis!
Sarah_Michelle Skrevet 3. januar 2004 #14 Skrevet 3. januar 2004 Ey, er det bare jeg som har sansen for Éomer?? Jeg liker han og Legolas best!!
birgitte242 Skrevet 3. januar 2004 #16 Skrevet 3. januar 2004 Ey, er det bare jeg som har sansen for Éomer?? Jeg liker han og Legolas best!! Jeg og! Dessuten han andre alven som kommer til unnsetning i film nr2 og dør i kamp.. aaaaawwwww
Arwen Skrevet 3. januar 2004 #17 Skrevet 3. januar 2004 Har før fått beskjed om at jeg er pliktet til å like Arargorn - så da gjør jeg selvfølgelig det Legolas er hunk han også da. http://www.theorlandobloomfiles.com/pictur...rs/800tina1.jpg
pusla Skrevet 3. januar 2004 #18 Skrevet 3. januar 2004 Jeg synes det var sørgelig lite Legolas i siste filmen, jeg. Men det var jo nok andre kjekkaser å se på ja, for all del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå