Gå til innhold

Ødelagt negl

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Neglen min har revnet fra siden av neglen og innover mot midten. Revnen er så langt nede at jeg ikke tør å klippe så langt ned.

Hva gjør jeg? Noen gode tips & triks fra dere? Det er relativt krise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett på plaster et par dager, til den har grodd ut nok til at du kan klippe den nærme nok splitt-stedet. Du bør kanskje klippe den ned så mye som mulig, så det er mindre sjanse for at neglen henger seg opp i noe og splittes opp enda mer.

Og klipp ned de andre neglene, hvis du har lange negler. Det ser ikke så lekkert ut å ha lange negler på 9/10 fingre, når den siste er veldig kort og butt.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes jeg har sett i butikken at det finnes reperasjons-saker til negler. d.v.s. noe sånt som man legger oppå og "spjelker" neglen med tynt, tynt stoff. Men jeg vet ikke hva det heter? og hvor man får tak i det? Noen andre som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør få tak i det der du kjøper anna kosmetikk. Har sjølv prøvd Nailene neglelim, som vel eigentleg var superlim? Nagla vart hard der eg hadde det på - men sprakk diverre lettare andre stadar. (Hadde eg berre klypt og filt så hadde eg hatt mindre problem...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...