Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #1 Skrevet 21. mai 2002 Neglen min har revnet fra siden av neglen og innover mot midten. Revnen er så langt nede at jeg ikke tør å klippe så langt ned. Hva gjør jeg? Noen gode tips & triks fra dere? Det er relativt krise!
Catzy Skrevet 21. mai 2002 #2 Skrevet 21. mai 2002 Sett på plaster et par dager, til den har grodd ut nok til at du kan klippe den nærme nok splitt-stedet. Du bør kanskje klippe den ned så mye som mulig, så det er mindre sjanse for at neglen henger seg opp i noe og splittes opp enda mer. Og klipp ned de andre neglene, hvis du har lange negler. Det ser ikke så lekkert ut å ha lange negler på 9/10 fingre, når den siste er veldig kort og butt. Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2002 #3 Skrevet 21. mai 2002 Synes jeg har sett i butikken at det finnes reperasjons-saker til negler. d.v.s. noe sånt som man legger oppå og "spjelker" neglen med tynt, tynt stoff. Men jeg vet ikke hva det heter? og hvor man får tak i det? Noen andre som vet?
Crazee Skrevet 22. mai 2002 #4 Skrevet 22. mai 2002 Bør få tak i det der du kjøper anna kosmetikk. Har sjølv prøvd Nailene neglelim, som vel eigentleg var superlim? Nagla vart hard der eg hadde det på - men sprakk diverre lettare andre stadar. (Hadde eg berre klypt og filt så hadde eg hatt mindre problem...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå