AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Dette må bare ut. Er noe jeg hater noe innmari og lurer på om andre har slitt med det samme! Post som anonym ivei! 1. Ofte ser jeg at det kommer bittelitt avføring på trusa dersom jeg bruker g-streng/tanga. Dette er selvfølgelig kommet etter jeg har vært på nr.2! Jeg synes dette er veldig merkelig da jeg tørker meg mye og skikkelig! Å kjøpe hvite truser er derfor no go!! 2. Noen ganger ser jeg også er det er flekker i trusa (mensen?) som jeg ikke får bort etter vask! De er rene etterpå, men det er liksom noe farge som ikke vil bort!! Herregud, så kjedelig dette er! Må jo kaste trusa milevis bort dersom jeg skal ha sex
Gjest SnowLeopard Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Prøvd flekkfjerner? Truseinnlegg? Og prøvd våtservietter når du tørker deg/evt. dusje etterpå?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Kjøp sånne babyvåtservietter til å tørke deg med? Også finns det sikkert noen kjerringråd der ute for å fjerne flekker. Blod bør ihvertfall skyldes vekk med kaldt vann. Har aldri hatt noe sånn problem så vet ikke helt hva mer du kan gjøre. Begynn å bruk hipsters Mye finere, behageligere og hygienisk enn g-streng.
Pialill Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Dette må bare ut. Er noe jeg hater noe innmari og lurer på om andre har slitt med det samme! Post som anonym ivei! 1. Ofte ser jeg at det kommer bittelitt avføring på trusa dersom jeg bruker g-streng/tanga. Dette er selvfølgelig kommet etter jeg har vært på nr.2! Jeg synes dette er veldig merkelig da jeg tørker meg mye og skikkelig! Å kjøpe hvite truser er derfor no go!! 2. Noen ganger ser jeg også er det er flekker i trusa (mensen?) som jeg ikke får bort etter vask! De er rene etterpå, men det er liksom noe farge som ikke vil bort!! Herregud, så kjedelig dette er! Må jo kaste trusa milevis bort dersom jeg skal ha sex Sikker på at disse misfargingene som ikke går bort ikke er permanent fargeforandring? Typisk i svarte truser. Rødbrun lysere flekk som ikke går bort. Har vel noe med surhetsverdien (verst med mensen tror jeg) der nede. Ikke mye annet å gjøre enn å bruke truseinnlegg. Ellers høres vel ikke en våtserviett så dumt ut etter nr 2 om du har problemer med flekker 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Det er helt vanlig med lysebrunelignenede flekker på sorte truser. Har noe med utflod, sekret som kommer fra vagina, som forandrer fargene i trusene. Helt normalt 1
Antlers Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Det er helt vanlig med lysebrunelignenede flekker på sorte truser. Har noe med utflod, sekret som kommer fra vagina, som forandrer fargene i trusene. Helt normalt Stemmer. Er det derimot snakk om hvite truser, kan det komme av at de ikke er godt nok skylt før de vaskes på høy temperatur (60 grader og oppover). Blod har en lei tendens til å sette permanente flekker dersom man ikke er nøye med å skylle det av i kaldt vann først. Edit: Disse flekkene kan også komme fra svette, eller urin. Jo lenger de får ligge uvasket, jo mer sannsynlig at tøyet blir synlig bleket (røde flekker på sorte truser osv). Endret 12. januar 2012 av Antlers
lillejenta1 Skrevet 14. januar 2012 #7 Skrevet 14. januar 2012 Truseinnlegg vil nok være til stor hjelp dersom du sliter med dette
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå