kjemiker85 Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Hei. Dette er sikkert et veldig teit spørsmål, men jeg håper noen kan svare meg likevel... Jeg skal nå betale en faktura/giro i nettbanken for første gang, noe som virket greit helt til jeg hang meg opp i noen ting på fakturaen/giroen. Nederst på fakturaen (på girodelen) står det KID-nr, så kroner og øre for så <tall>, deretter til konto og blankettnummer. Jeg hang meg litt opp i det <tall>, eks. så står det på noen <3>, andre <5> etc. Skjønner dere hva jeg mener? Noen som vet hva <tallet> betyr? Er det noe jeg behøver å tenke på når jeg skal betale i nettbanken?
Orchideae Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Det du skal ha med på betalingen er kid nr, kontonummer og beløpet. Det som står i <> trenger du vel ikke bry deg om. Jeg har iallefall aldri gjort det...
kjemiker85 Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2012 Takk. Det virket ikke som om det var noe sted å bruke det heller, så jeg tvilte på at det skulle brukes. Men jeg ble så usikker at jeg syntes det var greit å forsikre meg om at det ikke var noe jeg ikke hadde fått med meg når det gjaldt å betale regninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå