Gå til innhold

Skrape til keramisk topp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpe ny stekeovn i september, og denne er det keramisk topp på. Det fulgte med en skrape med et knivblad på. Ala et barberblad. Nå begynner dette blade å bli skjemt, og må byttes ut.

Må jeg kjøpe disse i en spesialforetning, eller kan jeg kjøpe vanlige barberblader på f.eks. ebay?

Finner ingenting på elkjøp sine nettsider.

Videoannonse
Annonse
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Har du prøvd å ta skrapen fra hverandre og snu bladet? Det gjorde jeg, og nå har det holdt ett år til. :) Men jeg trenger forsåvidt snart et nytt uansett, så følger gjerne med på tråden din. :)

Skrevet

Har du prøvd å ta skrapen fra hverandre og snu bladet? Det gjorde jeg, og nå har det holdt ett år til. :) Men jeg trenger forsåvidt snart et nytt uansett, så følger gjerne med på tråden din. :)

Det har jeg. :) Vi er svært nøye med ovnen vår og skraper bort smuss hver dag. :)

Skrevet

Man får kjøpt slike blad til skraper/barberblad på f.eks. Clas Ohlson/Biltema. En 5-pack koster 20-30 kroner, om jeg ikke husker feil. :)

Skrevet

Man får kjøpt slike blad til skraper/barberblad på f.eks. Clas Ohlson/Biltema. En 5-pack koster 20-30 kroner, om jeg ikke husker feil. :)

Supert! Takk skal du ha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...