Orchideae Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Vi kjøpe ny stekeovn i september, og denne er det keramisk topp på. Det fulgte med en skrape med et knivblad på. Ala et barberblad. Nå begynner dette blade å bli skjemt, og må byttes ut. Må jeg kjøpe disse i en spesialforetning, eller kan jeg kjøpe vanlige barberblader på f.eks. ebay? Finner ingenting på elkjøp sine nettsider.
Gjest PinkLeaf Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Har du prøvd å ta skrapen fra hverandre og snu bladet? Det gjorde jeg, og nå har det holdt ett år til. Men jeg trenger forsåvidt snart et nytt uansett, så følger gjerne med på tråden din.
Orchideae Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2012 Har du prøvd å ta skrapen fra hverandre og snu bladet? Det gjorde jeg, og nå har det holdt ett år til. Men jeg trenger forsåvidt snart et nytt uansett, så følger gjerne med på tråden din. Det har jeg. Vi er svært nøye med ovnen vår og skraper bort smuss hver dag.
Vårsøg Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Man får kjøpt slike blad til skraper/barberblad på f.eks. Clas Ohlson/Biltema. En 5-pack koster 20-30 kroner, om jeg ikke husker feil.
Orchideae Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2012 Man får kjøpt slike blad til skraper/barberblad på f.eks. Clas Ohlson/Biltema. En 5-pack koster 20-30 kroner, om jeg ikke husker feil. Supert! Takk skal du ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå