Gjest Gjesta Skrevet 28. desember 2003 #1 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg er blitt svært så fasinert av dette. Noen som har noen bra sider eller bøkre anbefale om dette emne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. januar 2004 #2 Del Skrevet 6. januar 2004 Lillian Too har skrevet endel bøker om emnet. Sjekk f.eks http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/1...9050896-3991014 Mye morsomt med Feng Shui, men jeg tror ikke du blir rik bare av å sette en frosk ved døra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2004 #3 Del Skrevet 6. januar 2004 Vel...jeg må inrømme at det ikke er tanken bak, men utseende som fasinerer meg... ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. januar 2004 #4 Del Skrevet 6. januar 2004 Ta en titt på Gaia-forumet. Der står det mye om Feng Shui også kan du spørre der også. Jeg synes også det er interessant og vil lese og lære mer om det. Har bare en bok nå da og det er "Clear your clutter" av Karen Kingston. Fin og lettlest bok. De har mange Feng Shui-bøker på mao. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå