Zoë Castillo Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg leter etter sølvfarget stempel, men nesten ingen nettbutikker har, og isåfall er det DYRT. Har imidlertid funnet denne "Produktinformasjon VersaMark - Watermark Inkpad Puten anbefales til embossing. Kan også brukes til å stemple med uten å bruke embossingpulver. Da vil du få "vannmerke" på papiret. Anbefalles også sammen med PanPastell eller lignende produkter til å lage fine bakgrunner. Puten måler 97x 63mm" Kan jeg bruke denne til å sverte kanter med, eller må jeg kjøpe en vanlig stempelpute med sølv?
Wouxun Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Hei Når jeg sverter kanter bruker jeg gjerne Tim Holtz sine Distress Ink Pads, men du kan jo bare prøve deg frem hvis du har forskjellige stempelputer... Man finner fort sin favoritt
Gjest Sitronmelisse Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Jeg leter etter sølvfarget stempel, men nesten ingen nettbutikker har, og isåfall er det DYRT. Har imidlertid funnet denne "Produktinformasjon VersaMark - Watermark Inkpad Puten anbefales til embossing. Kan også brukes til å stemple med uten å bruke embossingpulver. Da vil du få "vannmerke" på papiret. Anbefalles også sammen med PanPastell eller lignende produkter til å lage fine bakgrunner. Puten måler 97x 63mm" Kan jeg bruke denne til å sverte kanter med, eller må jeg kjøpe en vanlig stempelpute med sølv? Nei,nei, den puta der er med blank/gjennomsiktig stempelfarge. Som det står så får du bare et blankt "vannmerke" på papiret dersom du forsøker å stemple med den. jeg har den puta og bruker den kun til embossing: stempler opp et mønster på papiret med puta, strør på embossingpulver som fester seg til det stemplede området og bruker varmepistol for å få pulveret til å smelte og heve seg.
Heart7086 Skrevet 15. januar 2012 #4 Skrevet 15. januar 2012 Denne puten du nevner vil ikke etterlate farge, annet enn et litt mørkere merke enn fargen på papiret.(om du forstår). Tror panduro har slike små sølv stempelputer, disse koster ikke mer enn 20-30,- mener jeg, eller er det mulig notabene har, samt staples. (vet ikke hvilke nettbutikker som event. har- prøv trel.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå