Redbull Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Noen som har noen lure tips til meg? Tenker å la stolene til spisebordet være som de er, også heller kjøpe trekk til de.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Noen som har noen lure tips til meg? Tenker å la stolene til spisebordet være som de er, også heller kjøpe trekk til de. Ja har lakka furumøbler. Brukte lakkbeis. Gjorde grundig jobb.Vitrine,to småbord,bokskap. Lakket de tre ganger,ogblemeget flott.Det var i utgangspungtet rimelige møbler,men så dyr ut etterpå. En venn hadde kjøpt seg iitalienske skapersamme tiden,og det var veldig dyrt.Han trodde faktisk det om mine ting
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Jeg har malt vitrineskap, skjenk, kjøkkenbord og stoler i løpet av det siste halvåret. Alt i heltre, skap og skjenk var beiset i en ganske mørk farge mens bord og stoler var lakket. Jeg vasket alle deler grundig med salmiakkvask og lot det tørke godt (min 2 døgn). Skap og skjenk malte jeg først et strøk med sperregrunn (den jeg brukte fra Jotun var sperregrunn og kvistlakk i ett) siden beisen blør gjennom det meste. Så tre lag med Jotun Lady tre/listemaling glansgrad 80. Kjøkkenbordet fikk et strøk heftegrunn, så tre strøk Jotun Lady tre, glans 80. stolene fikk to strøk heftegrunn, og så tre strøk jotun lady. Møblene mine hadde ikke sår/hakk, så jeg droppet sparkling og pussing. Møblene ble superfine!
Redbull Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2012 Tusen takk for svar begge to gleder meg til å begynne
Redbull Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2012 Hva gjorde dere foresten med skuffer og dører? Tok de av?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Hva gjorde dere foresten med skuffer og dører? Tok de av? Ja,jeg gjorde en grundig jobb som jeg skrev. Tok ut hyller,skuffer,skrudde ut håndtak.Jeg sparklet der håndtak hadde vært for jeg satte i nye. Jeg fikk hjelp til å ta vekk glasset i skapene også. Da slapp jeg taping,og jobben ble penere. Med å være grundig,gikk jobben mye enklere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå