AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Er det noen måte man på iphone kan se oversikt over hvor mange antall sms man har sendt? Ser at det er oversikt over samtaletid, men finner ikke tilsvarende for meldinger.. hadde vært kjekt å hatt en oversikt over det..
Cata Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Sjekke "min side" hos telefonoperatøren? Tror de fleste har oversikt over det på fakturagrunnlaget og der er vanligvis også en "påløpte kostnader" variant man kan se på. Jepp, jeg skjønte du mente på selve telefonen, men der er det ikke regnskap over sendte SMS med mindre du teller fra dato til dato i selve "sms-trådene" i meldinger, men det er jo ganske tungvindt. Endret 12. januar 2012 av Cata
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Sjekke "min side" hos telefonoperatøren? Tror de fleste har oversikt over det på fakturagrunnlaget og der er vanligvis også en "påløpte kostnader" variant man kan se på. Jepp, jeg skjønte du mente på selve telefonen, men der er det ikke regnskap over sendte SMS med mindre du teller fra dato til dato i selve "sms-trådene" i meldinger, men det er jo ganske tungvindt. Ja, ganske tungvint Har en side hos chess, men det eneste som står der er hvor mye penger min faktura er på (dvs kostnader som ikke går på det inkluderte, som sms til spesialnummer og sånn). Kunne tenkt meg å vite hvor mange sms jeg har skrevet for å få vite hvor mange jeg har igjen før jeg overskrider grensa bare.. Men kanskje det ikke har kommet opp der enda fordi jeg er ny abbonent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå