Gjest nickim Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg strøk på to eksamener denne høsten, så jeg skal ta de opp. Skal hvertfall ta opp den ene til våren, men vurderer å ta opp den andre og. Men hvis jeg finner ut at det blir litt mye, kan jeg melde meg av den ene innen to uker før eksamen, eller teller det som stryk/et forsøk?? Noen som har erfaring med å ta to ekstra eksamener (som du har strøket på før) samtidig med de andre fagene? Blir det veldig mye?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Jeg tok opp 2 ekstra, utenom de 4 obligatoriske, sist vår. Skulle aldri gjort det.. ble for mye for meg iallefall.
Gjest nickim Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Jeg tok opp 2 ekstra, utenom de 4 obligatoriske, sist vår. Skulle aldri gjort det.. ble for mye for meg iallefall. Kan sikkert bli det ja.. Fikk du dårlige karakterer da? De fagene jeg skal ta opp er 15 studiepoeng til sammen. Føler ikke de er så uoverkommelige, men med de nye fagene kan det bli litt mye for det. Men det hadde vært så godt å bli ferdig med de fagene fort. Også hadde jeg funnet ut om jeg takler å ta ekstra fag ved siden av de vanlige, vurderer å bli ferdig med bacheloren et halvt år før tiden
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Kan sikkert bli det ja.. Fikk du dårlige karakterer da? De fagene jeg skal ta opp er 15 studiepoeng til sammen. Føler ikke de er så uoverkommelige, men med de nye fagene kan det bli litt mye for det. Men det hadde vært så godt å bli ferdig med de fagene fort. Også hadde jeg funnet ut om jeg takler å ta ekstra fag ved siden av de vanlige, vurderer å bli ferdig med bacheloren et halvt år før tiden Strøk i 2. De 6 eksamenene ble fordelt på ca. 3-4 uker og jeg fikk aldri komt igang skikkelig med øving i et fag, fordi tanken var i det neste faget osv.. Så nei, anbefaler det desverre ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå