AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #1 Skrevet 12. januar 2012 Jeg er en av disse som merker svært godt når eggløsningen inntreffer. Imidlertid, rundt disse dagene (spesielt noen dager etter) blir jeg veldig kvalm. Har også mensmurringer som er veldig sterke eggløsningsdagen, men som ikke avtar før en ukes tid etterpå. Er dette normalt?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Ja. Det er mange som har disse murringene og ubehaget rundt EL, så det er nok like vanlig som hos de som ikke merker EL.
Orchideae Skrevet 15. januar 2012 #3 Skrevet 15. januar 2012 Jeg hadde dette denne Syklusen. Trodde det var omgangssyken som var på vei, for var litt dårlig i magen også. Men tok en el test som var klart positiv.
83` Skrevet 16. januar 2012 #4 Skrevet 16. januar 2012 Eg har også hatt det sånn. I nokre syklusar er eg skikkelig kvalm, akkurat som omgangsjuka er på veg ja! Veldig plagsomt å ha det sånn midt i syklusen (no har eg ikkje hatt det på eit par mnd, så er ikkje kvar gong det er sånn, men av og til). Dei gongane er ikkje blir uvèl, kjenner eg det kun i magen (vondt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå