Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig seksuell av meg og liker å leke. Nei, elsker å leke er vel riktigere. Så mye som mulig. Og jeg synes det er (nesten) like tilfredsstillende å se han komme, som jeg synes det er å komme selv.

Men etter ca 6 mnd i de forholdene/seksuelle relasjonene jeg har hatt, er det som en bryter skrues av. Jeg blir ikke passiv, bare litt lei. Jeg sier ikke nei, bare er ikke så lysten. Og ikke minst, jeg gir, men jeg vil helst få mer enn jeg gir. Jeg synes rett og slett ikke selve leken er så morsom lenger. Det skjer hver gang! Skjønner det ikke. Har alt som kokeboka sier skal til for å sprite opp sexlivet også, så det kan dras frem når det skulle trenges. Det bare hjelper ikke.

Hva er dette, er det noen som har det likt og hva gjør dere med det?

Gjerne noen andre svar enn "bit det i deg"ish. Vil jo nyte det jeg også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig seksuell av meg og liker å leke. Nei, elsker å leke er vel riktigere. Så mye som mulig. Og jeg synes det er (nesten) like tilfredsstillende å se han komme, som jeg synes det er å komme selv.

Men etter ca 6 mnd i de forholdene/seksuelle relasjonene jeg har hatt, er det som en bryter skrues av. Jeg blir ikke passiv, bare litt lei. Jeg sier ikke nei, bare er ikke så lysten. Og ikke minst, jeg gir, men jeg vil helst få mer enn jeg gir. Jeg synes rett og slett ikke selve leken er så morsom lenger. Det skjer hver gang! Skjønner det ikke. Har alt som kokeboka sier skal til for å sprite opp sexlivet også, så det kan dras frem når det skulle trenges. Det bare hjelper ikke.

Hva er dette, er det noen som har det likt og hva gjør dere med det?

Gjerne noen andre svar enn "bit det i deg"ish. Vil jo nyte det jeg også...

Det er nok mange som har det på den måten. Forelskelsen sørger for ekstrem kåtskap, for så å falle som en stein når denne har gått over til noe mer. Eller så er spenningen over. Spenningen i å bli kjent med en ny person seksuelt.

Det er jo mulig du ikke har truffet rett person enda, men å tro at sexlivet vil være det samme resten av livet sammen som i de 6 første månedene, er å miste litt kontakt med virkeligheten.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Gratulerer, du er HELT normal :)

Begjæret er sterkest de første 6 mnd, så dabber det gjerne av litt..lysten . Eller spenningen.

Skrevet

Bytt parner. Alt for mange kvinner går rundt og holder på med samme mann i åresvis uten noen form for tenning.

Husk at det er du selv som har ansvaret for egen seksualitet, og du bestemmer om du vil fortsette i et dødt seksuelt forhold eller om du vil utforske din seksualitet videre ute i verden.

Jeg blir forbanna over de som ikke tar ansvar for egen nytelse og seksualitet.

Skrevet

Tro meg er han mannen i ditt liv kommer den tilbake etterhvert og er tusen ganger bedre. Det har ihvertfall skjedd meg og med min deilige kjæreste jeg har vært sammen med i 6 år nå. Dagene er ikke like og dagsformen er opp og ned på oss alle. Det kan hende det har skjedd noe i det siste man grubler litt ekstra på, eller man er mye på jobb så man rett og slett ikke har nok overskudd til å "kåte" seg opp så mye som før. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...