Gjest onyx, i.i. Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Har en stor og deilig and fra Stange i fryseren som jeg skal ha til nyttårsmiddag. Men har aldri laget and før og trenger masse tips om hvordan jeg skal tilberede den. Helstekt er det jeg har mest lyst på, men alle forslag mottas med takk! ting jeg lurer på: Steking? Langtidssteking? tempratur? Marinader? krydder? stuffing? tilbehør?
Gjest gjest1 Skrevet 29. desember 2003 #2 Skrevet 29. desember 2003 Har du stjelt min and? eller er vi to sjeler en tanke.............. Vi skal lage denne sausen Tilbehør har vi ikke helt bestemt enda. Siden and er gnaske feit mat , har vi tenkt litt på en enkel salat av noe slag. PS.fint hus.
Gjest onyx, i.i. Skrevet 29. desember 2003 #3 Skrevet 29. desember 2003 Helt tilfeldig:) Sambo hadde kjøpt and samme dag du snakket om det:) Har bestemt oss for and a l'orange (eller noe sånt.) Skal lage appelsinsaus med likør og madeira i. Gleder meg:) Oppskriften anbefalte ovnsstekte poteter til, så det skal vi ha + sukkererter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå