AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Brad Pitt var når han spilte i favorittfilmen min, Fight Club. xD I tillegg til det har jeg høy IQ, stor pikk og ganske så bra utseende ansiktsmessig. *Årets selvdiggerøyeblikk*
Gjest Marregutt Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Brad Pitt var når han spilte i favorittfilmen min, Fight Club. xD I tillegg til det har jeg høy IQ, stor pikk og ganske så bra utseende ansiktsmessig. *Årets selvdiggerøyeblikk* Uuuuh, skal vi løpe om kapp? 1
Mr.Omg Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Så du har like mye muskler som Pitt har i filmen? Eller bare samme vekt som han? Ifølge min googling så er du da 180høy og 68kg "tung" 4
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Så du har like mye muskler som Pitt har i filmen? Eller bare samme vekt som han? Ifølge min googling så er du da 180høy og 68kg "tung" Hm, lite i mine øyne. 1
Mr.Omg Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Hm, lite i mine øyne. Ja, hvis TS er mann og ikke har like mye muskler som Pitt har i filmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå