AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Jeg ønsker å gjøre noe " annerledes " for typen .. seksuelt. Han er veldig intrisert i rumper og ellers gla i alt som har med seks å gjøre. Tips til ting jeg kan overraska han med eller gjøre ?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Jeg ønsker å gjøre noe " annerledes " for typen .. seksuelt. Han er veldig intrisert i rumper og ellers gla i alt som har med seks å gjøre. Tips til ting jeg kan overraska han med eller gjøre ? Tallet mener du? 2
Gjest anonymx92 Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Strippeshow med sexy undertøy! Du sier han liker rumper, da kan du bruke rompa di litt ekstra mye da vettu! Da blir han nok fornøyd :-)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 hmmm .. flere tips ? Ja jeg vet det heter SEX
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 Kle deg i pent undertøy og bruk handjern på han
Patronus Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 - ''Pandoras eske'' bare med sensuell vri. - Binde fast og bind for øynene og stryk over kroppen lett med en fjær eller en isbit med munnen. + hvisking i ørene. - Finnes noen fine spill på kondomeriet. - Sexy undertøy for både deg og han. - Rollespill ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå