Holly Hobbie Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 For de av dere som ikke aner hvem han er - han er norsk men synger franske viser/pop. Han har kjempebra uttale og stemme, og synger kule sanger. Jeg har bare en gammel kassett med ham, men lurer på om han har utgitt noe mer (jeg har "salut les amoureux")? Får man noe av ham på CD? Driver han fortsatt på? Finner ikke noe info om ham noen steder!¨
Gjest Kid-a, ikke innlogget Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Hahah, fransklærern min. Jeg skal snakke med ham, og oppdatere deg.
Gjest Popelka ulogget Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 Tuller du?! Han er min store helt! Hvor er det han underviser?
Gjest Faan Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Han er engelsk læreren min Han jobber som fransk/engelsk lærer på Lillestrøm Videre Gående Skole...
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #5 Skrevet 25. oktober 2007 Han er engelsk læreren min Han jobber som fransk/engelsk lærer på Lillestrøm Videre Gående Skole... Får håpe han er dyktigere enn norsklæreren din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå