Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg sjekket saldoen på mobilen min når jeg har netcom fastpris medium? :P

Skrevet

Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# .

Skrevet

Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# .

ja, det er dette jeg har prøvd, men det funker ikke ://

Skrevet

*150# er en kode som utgikk for mange år siden. Dessuten gjaldt den kun for kontantabonnement, ikke fastpris og lignende. Prøv å send Forbruk til 1995 eller hvilket nummer de bruker.

  • Liker 1
Skrevet

Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# .

Og ts er jo ikke kontantbruker når hun har "vanlig" abonnement.

Gjest Cupcakes
Skrevet

Jeg har fastppris og jeg får skjekket saldo med *150# (ikke akkurat i dag siden nettet til netcom er nede..)

Skrevet

*150# er en kode som utgikk for mange år siden. Dessuten gjaldt den kun for kontantabonnement, ikke fastpris og lignende. Prøv å send Forbruk til 1995 eller hvilket nummer de bruker.

Merkelig at jeg ennå bruker den da. ;) Og jeg sa at jeg trodde det bare var for kontaktbrukere.

Og ts er jo ikke kontantbruker når hun har "vanlig" abonnement.

Nei, det var jo derfor jeg sa det jeg sa.

Skrevet

Jeg har fastppris og jeg får skjekket saldo med *150# (ikke akkurat i dag siden nettet til netcom er nede..)

Jeg jobber i nc, og nei, du skal ikke kunne bruke *150# på et fastprisabonnement. Da er noe galt. Det er kun kontant og youngtalk som kan det. De med andre abonnement må sende "forbruk" til 1989 eller sjekke min side på netcom.no.

  • Liker 1
Skrevet

Nei, det var jo derfor jeg sa det jeg sa.

Kjære deg, det var ikke et svar til deg, men til TS. Hvis du leser hva ts skriver tidligere i tråden vil du se at jeg kun bekreftet det du skrev. Se her:

Du skriver:

Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# .

TS svarer:

ja, det er dette jeg har prøvd, men det funker ikke :/

Jeg sier:

Sier du det, du har jo Fastpris!

TS har altså ikke fått med seg at denne kommandoen kun gjelder for kontant, og så derfor at det var nødvendig å bekrefte det du allerede hadde sagt. Capiche?

Skrevet

Jeg jobber i nc, og nei, du skal ikke kunne bruke *150# på et fastprisabonnement. Da er noe galt. Det er kun kontant og youngtalk som kan det. De med andre abonnement må sende "forbruk" til 1989 eller sjekke min side på netcom.no.

endelig et svar som virket, hehe, takk for svar :))

Skrevet

Kjære deg, det var ikke et svar til deg, men til TS. Hvis du leser hva ts skriver tidligere i tråden vil du se at jeg kun bekreftet det du skrev. Se her:

Du skriver:

Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# .

TS svarer:

ja, det er dette jeg har prøvd, men det funker ikke :/

Jeg sier:

Sier du det, du har jo Fastpris!

TS har altså ikke fått med seg at denne kommandoen kun gjelder for kontant, og så derfor at det var nødvendig å bekrefte det du allerede hadde sagt. Capiche?

Okey, du siterte bare meg og bekreftet ts sitt abonnement ovenfor meg selv om du snakket til henne via meg. :)

Kjekt å kverulere i natten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...