Syden Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hvordan får jeg sjekket saldoen på mobilen min når jeg har netcom fastpris medium?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# .
Syden Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2012 Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# . ja, det er dette jeg har prøvd, men det funker ikke ://
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 *150# er en kode som utgikk for mange år siden. Dessuten gjaldt den kun for kontantabonnement, ikke fastpris og lignende. Prøv å send Forbruk til 1995 eller hvilket nummer de bruker. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# . Og ts er jo ikke kontantbruker når hun har "vanlig" abonnement.
Gjest Cupcakes Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Jeg har fastppris og jeg får skjekket saldo med *150# (ikke akkurat i dag siden nettet til netcom er nede..)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 *150# er en kode som utgikk for mange år siden. Dessuten gjaldt den kun for kontantabonnement, ikke fastpris og lignende. Prøv å send Forbruk til 1995 eller hvilket nummer de bruker. Merkelig at jeg ennå bruker den da. Og jeg sa at jeg trodde det bare var for kontaktbrukere. Og ts er jo ikke kontantbruker når hun har "vanlig" abonnement. Nei, det var jo derfor jeg sa det jeg sa.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 Jeg har fastppris og jeg får skjekket saldo med *150# (ikke akkurat i dag siden nettet til netcom er nede..) Jeg jobber i nc, og nei, du skal ikke kunne bruke *150# på et fastprisabonnement. Da er noe galt. Det er kun kontant og youngtalk som kan det. De med andre abonnement må sende "forbruk" til 1989 eller sjekke min side på netcom.no. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #9 Skrevet 12. januar 2012 Nei, det var jo derfor jeg sa det jeg sa. Kjære deg, det var ikke et svar til deg, men til TS. Hvis du leser hva ts skriver tidligere i tråden vil du se at jeg kun bekreftet det du skrev. Se her: Du skriver: Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# . TS svarer: ja, det er dette jeg har prøvd, men det funker ikke :/ Jeg sier: Sier du det, du har jo Fastpris! TS har altså ikke fått med seg at denne kommandoen kun gjelder for kontant, og så derfor at det var nødvendig å bekrefte det du allerede hadde sagt. Capiche?
Syden Skrevet 12. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2012 Jeg jobber i nc, og nei, du skal ikke kunne bruke *150# på et fastprisabonnement. Da er noe galt. Det er kun kontant og youngtalk som kan det. De med andre abonnement må sende "forbruk" til 1989 eller sjekke min side på netcom.no. endelig et svar som virket, hehe, takk for svar )
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #11 Skrevet 12. januar 2012 Kjære deg, det var ikke et svar til deg, men til TS. Hvis du leser hva ts skriver tidligere i tråden vil du se at jeg kun bekreftet det du skrev. Se her: Du skriver: Logg inn på sidene til netcom. Meg bekjent er det vel bare kontantkortbrukere som kan "ringe" *150# . TS svarer: ja, det er dette jeg har prøvd, men det funker ikke :/ Jeg sier: Sier du det, du har jo Fastpris! TS har altså ikke fått med seg at denne kommandoen kun gjelder for kontant, og så derfor at det var nødvendig å bekrefte det du allerede hadde sagt. Capiche? Okey, du siterte bare meg og bekreftet ts sitt abonnement ovenfor meg selv om du snakket til henne via meg. Kjekt å kverulere i natten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå