AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hei dere Er det noen som har erfaring med D.A.P til hunder som sliter med å finne roen når de skal være hjemme alene? http://www.vetshop.no/storefront.php?pid=6
loppekasse Skrevet 17. januar 2012 #2 Skrevet 17. januar 2012 Jeg brukte dette tidligere. Hunden hadde litt problemer med å være alene hjemme, fant ikke roen og ble stående å pipe/bjeffe. En times tur før hunden skulle være alene hjemme, ligge ut litt godbiter her og der, smøre leverpostei på tyggeben og d.a.p gjorde susen. Noen ganger når jeg merker at hunden er litt mer oppkavet bruker jeg sprayen. To-tre pump i hvert rom i huset.
Gjest Sil3nt Skrevet 18. januar 2012 #3 Skrevet 18. januar 2012 Vi brukte dette til vår spinnville Border Collie når han var valp. Det hjalp utrolig mye. Når vi skal på lengre turer og har han med i bilen, bruker vi sprayen ca. ti minutter før vi kjører. Bikkja ligger som slakt i buret sitt og sover. Så dette anbefales virkelig!! Lykke til
MichelleBelle Skrevet 19. januar 2012 #4 Skrevet 19. januar 2012 Jeg har brukt dette til min hund, som har slitt litt med å være alene hjemme. Jeg synes effekten av bruken var nokså god, men du må regne med å bruke det i hvert fall i 2mnd før du kan forvente noen effekt apotekhjem er forresten billigere enn vetshop om du skal kjøpe på nett
LexSuperior Skrevet 19. januar 2012 #5 Skrevet 19. januar 2012 Virker det virkelig så bra som dere sier altså? Må si etter jeg hørte at flere her har hatt god effekt så lurer jeg litt på å prøve det til bilkjøring og litt sånt hvis det kan hjelpe vesla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå