Gjest Purple Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Jeg har nettopp begynt å bruke foundation fra Kanebo. Jeg bruker den som heter Liquid Finish. Er forsåvidt fornøyd, men syns den er litt vel flytende. Er det noen som har erfaring med den som heter Cream Finish? Hvordan er den i forhold til Liquid Finish? På forhånd takk for svar!
Gjest Ethereal Skrevet 29. desember 2003 #2 Skrevet 29. desember 2003 Den er VELDIG rikholdig og dekkende, og perfekt hvis du har veldig tørr hud. Ellers kommer du nok til å bli veldig blank i huden. For min tørre vinterhud passer den perfekt, men jeg bruker bare bittelitt der det trengs, og ellers bare pudder.
Gjest Cuddly Skrevet 31. desember 2003 #3 Skrevet 31. desember 2003 Har litt ujevn hudfarge, og tørr hud. Er kjempefornøyd med cream finish (har ikke prøvd den andre). Synes den er lett å legge jevnt, og det er lett å regulere hvor dekkende den skal være.
Saeria Skrevet 31. desember 2003 #4 Skrevet 31. desember 2003 Jeg har aldri fått en foundation til å sitte pent. Selv ikke Kanebo sin. Kanskje det har noe med eksemen min å gjøre. Uansett så gav jeg opp etter å ha blåst bort nok kroner, og gikk over til pudder og kanebos dekkrem med pensel, som er genial. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå