AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Eller går det greit siden det vokser ut igjen?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Man kan kansje få litt problematisk hodebunn om frisøren er uforsiktig med midlene. Det fikk min sambo. Nå er håret hans helt utvokst igjen og akkurat som før.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Nei, ikke det som vokser ut igjen men det håret som gjennomgår en permanent - oh yes. Er først nå, ett år etter, at håret mitt ser sunt ut igjen.
Gjest moccolocco Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 Jeg tok hjemmepermanent i går faktisk Brukte en normal, og ikke intensiv pakke til tross for at jeg har farget hår. Min største frykt var å få sauekrøll så jeg brukte papillotter(?). De tykkeste øverst og de minste nederst. Jeg har ingen krus, og det ser ut som jeg flettet håret. Ettersom jeg ikke kan vaske det enda, så er det litt tidlig å si hvordan håret har reagert. Tok hårkur med engang (Redken Soft).
Gjest Linnea 5 Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Det er nok forskjellig fra person til person. Hun ene venninnen min farget håret sitt hjemme med permanent hårfarge, og det gikk ikke bra. Hun fikk sinnsykt tørt og slitt hår. Men mitt hår tåler permanent hårfarge veldig bra. Farger det i ny og ne og har aldri fått noe særlig slitt eller tørr hår av det. Jeg er veldig flink til å kure og klippe håret mitt selv da
Strikkemamma Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Det er nok forskjellig fra person til person. Hun ene venninnen min farget håret sitt hjemme med permanent hårfarge, og det gikk ikke bra. Hun fikk sinnsykt tørt og slitt hår. Men mitt hår tåler permanent hårfarge veldig bra. Farger det i ny og ne og har aldri fått noe særlig slitt eller tørr hår av det. Jeg er veldig flink til å kure og klippe håret mitt selv da Tror du har misforstått litt. Ts snakker om permanent, ikke hårfarge
LeaMichele Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 jeg tror mitt hår tåler alt. jeg tok permanent når jeg var 16'ish, og den satt så godt at den måtte vokse ut! var naturligvis ikke like fint på slutten etter to år, men håret ble ikke no spesielt slitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå