Gå til innhold

Forelsket i venn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er utrolig nervøs når det gjelder gutter. Jeg eier ikke selvtillitt når det gjelder de, blir sjenert og fnisete og tørr ikke å se de i øyene.Så derfor trenger jeg hjelp på noe. Har en venn som jeg møter to-tre ganger i uken, vi har kjent hverandre i et halvt år. Vi ser tv, går på kafer og slikt, men jeg vet ikke om vi dater eller om vi er venner.

Hovrdan kan jeg finne ut av det? Vi gir klem når vi møtes, men ellers ingen kroppskontakt. Nå er jeg altså blitt forelsket og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg kommer til å bli veldig lei meg hvis det er slik at han ikke har følelser for meg, og selvtillitten min synker nok ja. Så er det noen tips som gjør at jeg kanskje ser at han liker meg også? Jeg er 27 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er utrolig nervøs når det gjelder gutter. Jeg eier ikke selvtillitt når det gjelder de, blir sjenert og fnisete og tørr ikke å se de i øyene.Så derfor trenger jeg hjelp på noe. Har en venn som jeg møter to-tre ganger i uken, vi har kjent hverandre i et halvt år. Vi ser tv, går på kafer og slikt, men jeg vet ikke om vi dater eller om vi er venner.

Hovrdan kan jeg finne ut av det? Vi gir klem når vi møtes, men ellers ingen kroppskontakt. Nå er jeg altså blitt forelsket og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Jeg kommer til å bli veldig lei meg hvis det er slik at han ikke har følelser for meg, og selvtillitten min synker nok ja. Så er det noen tips som gjør at jeg kanskje ser at han liker meg også? Jeg er 27 år.

Hmm, hvis dere møtes såpass ofte og bare gir hverandre en klem så høres det ut som vennskap :) Hvis du er så sjenert, kan du jo sende en litt flørtende sms og se hvordan han svarer ?

Skrevet

Hva ville du ha skrevet i den meldingen?:)

Skrevet

Hva ville du ha skrevet i den meldingen?:)

Hmm, hvis dere for eksempel har vært sammen dagen før, kan du skrive: " Hei. Hadde det veldig hyggelig i går. Må inrømme at jeg syntes du var veldig kjekk i den skjorta du gikk med"

Gjest Marregutt
Skrevet

Hmm, hvis dere for eksempel har vært sammen dagen før, kan du skrive: " Hei. Hadde det veldig hyggelig i går. Må inrømme at jeg syntes du var veldig kjekk i den skjorta du gikk med"

Den der kan jeg faktisk godkjenne, den var perfekt balansert!

• Liker 1
Gjest UngKalven
Skrevet

Den der kan jeg faktisk godkjenne, den var perfekt balansert!

Marregutts approval = DANGER!

Skrevet

Ok takk for svar:) Skal prøve på det:) Han er også veldig sjenert, føler at hvis det er noe mellom oss, så burde det skje noe snart. Bare kom med flere tips! Føler jo at han liker meg, hvorfor ellers er han være så ofte sammen med meg?

Gjest Marregutt
Skrevet (endret)

Marregutts approval = DANGER!

Nei, kvalitetsstempel

Du erforresten bare misunnelig fordi jeg ikke vil ha sex med deg, din kalv

Endret av Marregutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...