Gå til innhold

Underlivskløe. Ikke kjønnssykdom, ikke sopp(?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har over lengre tid hatt en intens kløe i underlivet.

Jeg hadde klamydia for en tid tilbake (September) og fikk da engangsdose.

Ikke lenge etter dette begynte jeg å klø forferdelig i underlivet og rundt skjedeåpningen. Regnet med at det var sopp, og kjøpte meg en canesten-kur, med èn vagitorie. Etter denne kuren var ferdig begynte det på'n igjen, og jeg prøvde en ny kur med canesten, da med 5 vagitorier. Så etter dette begynte det også på nytt å klø. Tenkte da kanskje at det var noe galt med PH-verdien etc. og tok en ukes-kur med vivag tabletter. Men jammen begynte det igjen etter endt kur. Denne gangen prøvde jeg Pevaryl med 5 vagitorier, samt at jeg har smurt meg i flere dager etter at symptomene forsvant, da jeg tenkte at jeg kanskje ga meg med de tidligere kurene for fort.

Nå har det begynt å klø igjen,er også litt sår noen steder, akkurat som rifter.

Men, det som er rart er at det er litt opp og ned, og når jeg smører med Pevaryl-kremen lindrer det. Og etter at jeg har hatt sex stopper det faktisk å klø....

Jeg vet at jeg ikke har noen kjønnssykdommer, for jeg har testet meg for alt hos fastlegen min. Har fast partner. Gjennom alle kurene jeg har gått på har det også hjulpet, og jeg har vært bra mens jeg har gått på kurene.

Har sluttet helt med intim-såpe, vasker kun med vann.

Så; har dere noen idè på hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff det kan være du trenger en kur som er på resept.

jeg hadd en gang noe løye celleløse innfeksjon greier og da hjalp ikke soppe kurer.

dra til legen å ta ein test så finner h*n ut hva det er.

det er mye bedre en å medesinere seg selv.

og husk.... at når du leser at bivirkningen av soppekur kan være mr sopp!

så det kan ver du får sopp av soppekuren. ja jeg vet dette er super teit men det er sant :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...