AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Er 25, men ser ut som jeg er langt under 20... De fleste tar meg for og være 16. Noen tips for og se eldre ut ? Tar i mot alle svar med takk!
Audrina Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Burde du ikke bare være glad for det? Jeg er iallefall kjempefornøyd når jeg får høre at jeg ser ut som jeg er 18, selvom jeg er 23
Gjest just words Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 (endret) Tenker det samme som Audriana. Jeg er 27, og senest sist uke ba herremannen bak kassen meg om bevis ved kjøp av øl.. Håper han spør når jeg blir 30 også… Mye bedre det enn å se ut som man er 10-15 år eldre når mann er 25. Jeg får iallefall en forhøyelse av selvtiliten min. En blir tidsnok gammel. Og når en har blitt det vil en se ung ut.. Synes av og til Maria Haukaas Mittet kler seg, og ser ut som en 40 -45åring enda hun er født i 79, jeg synes det blir litt gamle mor over det... Men se deg litt om på typiske mote blogger og se litt på hva dine jevngamle venner går med om du ønsker å se eldre ut Endret 11. januar 2012 av just words
kaffira Skrevet 13. januar 2012 #4 Skrevet 13. januar 2012 Hvorfor se eldre ut? Bare husk å ta med legitimasjon så er alt bra
hittah Skrevet 13. januar 2012 #5 Skrevet 13. januar 2012 Er selv 23, men ser ut som at jeg er 16 eller noe.. Faktisk GANSKE irriterende (-når man har blitt spurt om leg ØRTI ganger på èn kveld f.eks) men det går ikke ant å bli surken. -Du må bare lære deg å sette pris på det. Når du blir eldre vil du sette pris på å bli spurt om leg. Det er det jeg tenker iaf : ))
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 Husker stemoren min ble spurt om legg når hun var 37. Kom ut av bensinstasjonen, bort til bilen og bare smiiiilte.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #7 Skrevet 13. januar 2012 Det er IKKE gøy å se yngre ut enn man er når man er ung. Når man føler seg som en voksen, men alle ser på en som en unge, fordi man ser sånn ut. Jeg ser også yngre ut enn jeg er, og det plager meg.
metempsychosis Skrevet 13. januar 2012 #8 Skrevet 13. januar 2012 Det kan hende at vi som ser yngre ut nå blir glade for det om ett par år... Men akkurat nå? Jeg er på samme alder som TS, og ser ikke så myndig ut at det gjør noe. Tilogmed min kjære syntes at jeg ser ut som en 18-åring. I og for seg så er det kanskje ikke så negativt, men som mamma til to små får jeg endel krasse blikk (da folk tror jeg er yngre en det jeg er)... I kles-stile prøver jeg å kjøre en klassisk voksen-stil, men har noen ganger følelsen av at det ser ut som om jeg har kledd meg ut Ikke hjelper det at jeg er spe-bygd og lav heller ^^' Bekjent synes dette er søtt og morsomt, og kommer gjerne med kommentarer alla: "h*n er jo snart like stor som deg!" (mens de snakker om min eldste på 2 1/2 år ) Blir litt tungt i lengden da ^^'
Orchideae Skrevet 13. januar 2012 #9 Skrevet 13. januar 2012 Legekontoret trodde jeg var 15 år, jeg er straks 21. Hurra! *ironisk*
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #10 Skrevet 13. januar 2012 Nei det er best dere går i lære til noen som driver med teater sminke og kan lære dere å lage rynker på dere selv…
ssecret Skrevet 13. januar 2012 #11 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Tips for å se eldre ut: - Gå i mørke klassiske klær. I hvertfall må enten underdelen eller overdeleen være mørk. Gjerne en mørk drapert kjole som får fram midjen og gir kløft(ikke overdreven). - Ikke gå i singlett. Det er best å skjule skuldrene. - Ha enkel øyesminke og rød leppestift. - Glatt hår ser voksnere ut enn krøller. - Bruk noen litt store, fine øredobber. Små, søte perler er ikke alltid best. - Og selvfølgelig: høye hæler Dette er tips som får deg til å se mer sensuell og selvsikker ut, og vil dermed gi et voksnere inntrykk Edit: det som er morsomt er at disse tipsene bruker eldre for å se yngre ut, og unge bruker de for å se eldre ut :gjeiper: Endret 13. januar 2012 av ssecret
Gjest RompeRusk Skrevet 13. januar 2012 #12 Skrevet 13. januar 2012 Tips for å se eldre ut: - Gå i mørke klassiske klær. I hvertfall må enten underdelen eller overdeleen være mørk. Gjerne en mørk drapert kjole som får fram midjen og gir kløft(ikke overdreven). - Ikke gå i singlett. Det er best å skjule skuldrene. - Ha enkel øyesminke og rød leppestift. - Glatt hår ser voksnere ut enn krøller. - Bruk noen litt store, fine øredobber. Små, søte perler er ikke alltid best. - Og selvfølgelig: høye hæler Dette er tips som får deg til å se mer sensuell og selvsikker ut, og vil dermed gi et voksnere inntrykk Edit: det som er morsomt er at disse tipsene bruker eldre for å se yngre ut, og unge bruker de for å se eldre ut :gjeiper: Disagreed. Er selv 19, og har store krøller (Ikke korketrekkere).. Først nå når jeg begynte å rette det ut, har jeg blitt spurt om leg overalt.. Med krøllene kom jeg inn på 20 års steder uten å vise leg, mens nå må jeg vise på 18 års steder.. Var selvfølgelig dum nok til å klippe meg så kort at jeg MÅ rette det ut
metempsychosis Skrevet 13. januar 2012 #13 Skrevet 13. januar 2012 Nei det er best dere går i lære til noen som driver med teater sminke og kan lære dere å lage rynker på dere selv… Da slipper vi ihvertfall å bruke penger på rynke-kremer!
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #14 Skrevet 13. januar 2012 Da slipper vi ihvertfall å bruke penger på rynke-kremer! Det gjør dere, men hadde det vært problemet deres så antar jeg vel at dere ikke hadde vært så opptatt av å blitt sett på som voksne og modne.. Selvtillit er generelt en ting som gjør at en ser mer voksen ut, men nå er vel det få som skjønner det før det er over en viss alder
metempsychosis Skrevet 13. januar 2012 #15 Skrevet 13. januar 2012 Det gjør dere, men hadde det vært problemet deres så antar jeg vel at dere ikke hadde vært så opptatt av å blitt sett på som voksne og modne.. Selvtillit er generelt en ting som gjør at en ser mer voksen ut, men nå er vel det få som skjønner det før det er over en viss alder Tror nok at du tar litt feil der... Selvtillit gjør at en kan oppfattes som mer voksen, ikke at en ser mer voksen ut. Hvis man ser fysisk ung ut, så betyr vel ikke det at en blir oppfattet som mentalt yngre? I denne tråden så er det kun snakk om å se eldre ut en det man gjør fysisk, ikke nødvendigvis eldre en det man er på papiret. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har absolutt ingen problemer med selvtilliten, ei heller med hvor moden jeg er for alderen. Det eneste "problemet" jeg har (som absolutt ikke går utover nattesøvnen) er at vilt fremmede personer tror jeg er yngre en det jeg er pga utseendet. Dette føler jeg noen ganger som litt slitsomt, spesielt med tanke på barna. Det er det hele
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2012 #16 Skrevet 13. januar 2012 Tror nok at du tar litt feil der... Selvtillit gjør at en kan oppfattes som mer voksen, ikke at en ser mer voksen ut. Hvis man ser fysisk ung ut, så betyr vel ikke det at en blir oppfattet som mentalt yngre? I denne tråden så er det kun snakk om å se eldre ut en det man gjør fysisk, ikke nødvendigvis eldre en det man er på papiret. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg har absolutt ingen problemer med selvtilliten, ei heller med hvor moden jeg er for alderen. Det eneste "problemet" jeg har (som absolutt ikke går utover nattesøvnen) er at vilt fremmede personer tror jeg er yngre en det jeg er pga utseendet. Dette føler jeg noen ganger som litt slitsomt, spesielt med tanke på barna. Det er det hele Selvtillit har da virkelig ikke bare noe med hvordan en føler seg, da har du et meget begrenset inntrykk av selvtillit. Når man bærer kroppen sin med den viten at en er fornøyd med seg selv, så ser en eldre ut. Det vises både på holdning, i smilet og øynene. Det er nett som å gå på høye heler, en ser faktisk 5 cm høyere ut. Om du derimot går rundt å bryr deg med hva folk tenker så ser en og slik ut, og det er vel ts sitt problem. Man ser på folk om de bærer hele verden på sine skuldre, om en ikke gjør det, om en ikke mener at selvtilit vises utenpå da er en blind skulle en tro. På samme måte når noen legger ut link til dame bilder her på kg, så ser jeg det er mange som kommenterer, ”steike hun var hot, hun ser selvsikker ut” Hvordan kan en se det om det ikke synes?
ssecret Skrevet 13. januar 2012 #17 Skrevet 13. januar 2012 Disagreed. Er selv 19, og har store krøller (Ikke korketrekkere).. Først nå når jeg begynte å rette det ut, har jeg blitt spurt om leg overalt.. Med krøllene kom jeg inn på 20 års steder uten å vise leg, mens nå må jeg vise på 18 års steder.. Var selvfølgelig dum nok til å klippe meg så kort at jeg MÅ rette det ut Du er heldig du med krøllene dine Jeg har ikke akkurat vitenskapelige bevis, men jeg vil i det minste tro at flertallet vil se voksnere ut med glatt hår/bølger enn med krøller. Ikke sånn stritt, flatt hår, men en glatt og voksen frisyre Burde sikkert presisert det i føste omgang .
Leksie Skrevet 13. januar 2012 #18 Skrevet 13. januar 2012 Det er ikke kult å se yngre ut når man går på byen og vaktene tror du har falskt legg.. NÅR DU HAR DITT EGET!
Safira Skrevet 13. januar 2012 #19 Skrevet 13. januar 2012 Hehe, "sliter" også med dette (har noen ganger blitt spurt om legg inne på utesteder etter at jeg allerede har kommet inn). Er 20, men folk tror stort sett jeg er 16. Jeg har selvfølgelig ikke lyst til å se ut som om jeg er 16, men om noen år setter jeg nok mer pris på det. Det hjelper ikke akkurat at jeg er lav og slank.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå