Clea Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Jeg er desperat etter sider som selger sko! Skal ha blå sko når jeg gifter meg, og hadde trodd det skulle være NULL problem å fikse, men jeg finner ingen! De kan ikke ha KJEMPE høy hæl, da min kjære ikke er så mye høyere enn meg, og de kan gjerne være i sateng, men alt dette er ikke så viktig, vet du om en super skoside, som KAN ha blå pensko, tips meg på dette innlegget!! :D
Tbag Skrevet 12. januar 2012 #2 Skrevet 12. januar 2012 kommer jo an på hvilken prisklasse du tenker, men her er noen sider med godt utvalg og alt fra dyrt til mer rimelig. Norske, klikk på navnene Heppo Brandos Nelly Utenlandske Saks Asos Bloomingdales Shopbop sist men ikke minst, EBAY!! Det er bare heppo og brandos av disse som er rene skobutikker, men du finner et godt utvalg i de andre butikkene også. Lykke til!:-)
Nevian Skrevet 12. januar 2012 #3 Skrevet 12. januar 2012 Såvidt jeg vet sender ihvertfall disse to til Norge, Endless.com Shoebuy.com
Compaq Skrevet 12. januar 2012 #4 Skrevet 12. januar 2012 piperlime.com ! Tror disse nettopp har begynt å sende til Norge, og det er flust av lekre sko!
KaDust Skrevet 12. januar 2012 #5 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Tråden er ryddet for spam. Kadust, mod. Endret 12. januar 2012 av KaDust
Gjest Lille-pus Skrevet 13. januar 2012 #6 Skrevet 13. januar 2012 (endret) Lille Vinkel Sko pleier normalt sett å ha blå pensko tilgjengelig Endret 13. januar 2012 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå