MonThe Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Jeg var på bryllupsmesse i fjor sammen med min forlovede, for å få litt inspirasjon og ideer til selve bryllupet, og det var en veldig romantisk dag, med champagne og bryllupsdrømmerier Hadde jeg derimot skulle tittet etter kjole hadde jeg tatt med min forlover
ivorybride Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jeg og forloveden dro sammmen. Det var like etter han fridde og vi var begge i lykkerus. Utrolig koslig å dele det med han Mange gode ideèr fikk vi og :D
Thyfire Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Tenkte å ta med ei venninde som ikke er forlover men likefult har sagt seg villig til å hjelpe meg finne kjole til den store dagen. Er mye inspirasjon å hente der, men tror denne messa er best for oss jenter
Skybert Skrevet 12. januar 2012 #6 Skrevet 12. januar 2012 Jeg drar med to venninner som også skal gifte seg Forloveden min er glad han slipper
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 12. januar 2012 #7 Skrevet 12. januar 2012 (endret) Forlover eller forlovede? Sett tilbake i tid, så hadde jeg byttet forloveren min mot søsteren min slik at sistnevnte ble forlover. Så hadde jeg tatt med meg henne og mamma. Endret 12. januar 2012 av fr21_5ffdsa
Gjest Adriane Skrevet 12. januar 2012 #8 Skrevet 12. januar 2012 For meg ville det vært mest naturlig å ta med forloveren min. Min elskede vil helst slippe alt "styret", og det respekterer jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå