Gjest Seleena Skrevet 28. desember 2003 #1 Skrevet 28. desember 2003 Jeg har fundert hardt og lenge på om jeg (vi) snart skal ta oss en liten rundtur. Har veldig lyst å oppleve Australia, samt New Zealand. Vi trenger tips til billige faciliteter og moteller/hoteller. Er det noen som har vert i Australia eller på New Z som har lyst å skrive litt. Hva bør man ikke gå glipp av osv..
Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2003 #2 Skrevet 30. desember 2003 http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/12/.../29/383959.html Da synes jeg du skulle ta en kikk her, hvis du ikke har gjort det allerede. Jeg har vært i Australia mange ganger, men jeg bor gratis hos familien der. Du kan også bo gratis i utkanten av byene og på strender hvis du ikke er redd for edderkopper og skorpioner. (Har en artig historie om to skorpioner som jeg oppdaget hadde sovet under liggeunderlaget mitt da jeg rullet det sammen dagen etterpå. :o ) Jeg synes du skulle satse på hosteller jeg, ikke hotell eller motell. Ellers så er jeg litt trøtt og sliten i dag, orker ikke skrive så mye. Send meg en PM hvis det er noe spesielt du lurer på. :D Hvis flyet ditt mellomlander i f.eks Singapore anbefaler jeg at du tar deg noen dager der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå