AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Jeg vet ikke om jeg skal være stolt av sønnen min eller ikke, tror nesten jeg må være det. Han har blitt mobbet i lang tid og vi har gjort alt til ingen nytte føler jeg for å få en slutt på det. Det er mange på skolen hans som mobber han. Hele klassen er i mot han, kaller han stygge ting og sprer usanne rykter. I dag fikk han tydeligvis nok og stelte seg opp på kateret til læreren, mens hun dro for å kopiere noe, dro ned buksa og rett og slett tisset på klassen mens han lo og det var ikke lite som kom. Han traff flere av dem, spesielt de nærmeste. Så satt han seg på huk og slapp ut en kabel på kateret til læreren. En lærer han ikke kan fordra da hun er ikke noe grei og hun mobber han hun også. Tidligere på dagen i dag så hadde hun latterliggjort han forran hele klassen. Det han gjorde ble dessverre oppdaget av en annen lærer. Tatt på fersken kan man si og han er utvist resten av uken og vil nok også få nedsatt oppførselskarakter. Nå har jeg også blitt ringt opp av tre ildsinte foreldre. De er rasende og en av dem mener jeg skal betalte for klærne til datteren for de er ødelagt av urin som han sier. Jeg er så lei, selv har jeg ringt til foreldre før som nekter på mobbingen så i dag gjorde jeg det samme. Jeg nektet. Jeg ba idioten på telefonen om å slutte å fantasere før jeg ba han dra et visst sted så slengte jeg på røret. Jeg er rett og slet stolt nå. Stolt som ei høne. Jeg har da rett til det? Sønnen min går 9. klasse og har blitt mobbet siden 3. Nå må jeg i møte i morgen og jeg håper virkelig skolen kan ta det på alvor nå. Det er nesten så jeg sier til sønnen min at det er synd at ikke smurte bæsj ut over hele klasserommet i tilegg. Det skulle tatt seg ut, det. Å som jeg hadde godtet meg da om han gjorde det. Jeg skal oppføre meg fint morgen, men jeg skal love at jeg drømmer om å gjøre det samme om det ikke blir en slutt på mobbingen og skolen går i mot meg i gjen som de har gjort før. 7
Gjest badeand1 Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Huff, får vondt av sønnen din. :/ (fordi han blir mobba altså)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Troll Ja, hadde bare skolen sagt det samme. Men nei. Han ble fersket av en lærer også. Kanskje bare skulle gjort som idiotene på skolen og nektet på at sønnen minm gjorde dette? Skal jo i møte i morgen.. Ja, det er kanskje litt barnslig av en voksen mor å være stolt av noe sånt, men jeg bare er. Ingenting har nyttet. Han har heller aldri tstt i gjen før nå. Og den måten synes jeg var bedre enn å gi dem et blott øye, da jeg tenker det ikke r noe særlig å få tiss på seg. Jeg har dessverre fått nok av mobbingen av sønnen min og at de skyldige nekter med hjelp fra skolen. 2
Moscato Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Jeg vet ikke helt om jeg klarer å se at det å drite seg ut (på mer enn én måte) foran hele klassen skal være å ta igjen på mobberne. Om ikke annet så har han da vel egentlig bare gravd seg selv enda lenger ned i skiten. Jeg ville trodd en slik hendelse først og fremst overbeviste mobberne om at de har nådd fram med terroren sin, og at de har hatt rett hele tiden. At du som mor støtter og applauderer dette synes jeg er ganske hårreisende. Lykke til, du (og sønnen din) går en vanskelig tid i møte. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Jeg kan til en hvis grad skjønne at du er stolt, men dette tror jeg ikke var spesielt lurt i lengden. Tror du ikke det kan oppstå enda flere rykter nå da? Og fra han først begynte og til han var helt ferdig må vel ha tatt litt tid, i hvertfall nok tid til at noen får det med seg på film. Og blir han så grovt mobbet at han gjør sånt, tror du ikke da at en mobber kan ha filmet dette for så å legge ut på youtube? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå