AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Er det normalt å være så opphengt i det som jeg er? Det å sitte å skal velge ut f.eks. sang som skal spilles i kirken, og det eneste jeg tenker på er hans forrige bryllup. Hva om jeg foreslår samme sang som han og eksen hadde i forrige... Det hadde vært utrolig kjipt..
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 Jo, det skal jeg jo gjøre. Det jeg mente var at planleggingen til bryllupet vårt skal jo egentlig vært en koselig ting. Men føler jeg fokuserer for mye på hans forrige bryllup. Bruker mye tid på planlegging, og redd for når jeg finner den perfekte sangen, så kan vi ikke bruke den.
Bernardette Skrevet 11. januar 2012 #4 Skrevet 11. januar 2012 Kjære vene, DERE skal gifte dere, og da må jo dere ha den sangen som er perfekt for dere to som par. Blås nå en lang marsj i hva som passet for ham og hun andre for mange herrens år siden, det er det siste du burde tenke på nå. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 Det er ikke mange år siden han giftet seg første gangen, så har inntrykk av at det fortsatt er ekkelt for ham å prate om det... Tror ingen skjønner hva jeg mener før dere er midt oppi det selv.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 Hadde det ikke vært bedre med et lite, intimt bryllup uten så mye musikk og taler og slikt som kan føles kleint siden det ikke er så mange år siden han giftet seg sist? Jeg tenker at det store hvite bryllupet er noe man gjør én gang jeg da, men kanskje jeg er gammeldags Uansett så er det jo ikke til å komme unna at det vil bli noen sammenligninger og slikt når halvparten av gjestene har brudgommens forrige bryllup friskt i minne. 1
Havbris Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Det er ikke mange år siden han giftet seg første gangen, så har inntrykk av at det fortsatt er ekkelt for ham å prate om det... Tror ingen skjønner hva jeg mener før dere er midt oppi det selv. Men hva er det du mener at vi skal skjønne. Jeg forstår at du vil at dette bryllupet skal bli annerledes enn hans første - men du må jo snakke med han om det. Eller var det kanskje slik at hans første bryllup ble planlagt av hans ex, og at han ikke vet så mye annet om det enn at han deltok? 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Jo, selvfølgelig. Et lite, intimt bryllup er akkurat det vi skal ha. Har akkurat de samme tankene som deg, men samtidig synes jeg det er utrolig trist at ikke JEG som faktisk ikke har opplevd det store, hvite bryllupet, blir snytt for det fordi han gjorde en feil og giftet seg med feil person.
Havbris Skrevet 11. januar 2012 #9 Skrevet 11. januar 2012 Jo, selvfølgelig. Et lite, intimt bryllup er akkurat det vi skal ha. Har akkurat de samme tankene som deg, men samtidig synes jeg det er utrolig trist at ikke JEG som faktisk ikke har opplevd det store, hvite bryllupet, blir snytt for det fordi han gjorde en feil og giftet seg med feil person. Og det kan du ikke gjøre noe med. Du har valgt en mann som har giftet seg før (= har vært igjennom hele greia før) og det må du leve med. Så - du må snakke med han og eventuelle andre involvert for å få detaljer på hans forrige brylllup. Slik at du ikke risikerer å kopiere. 3
Gjest navnelapp Skrevet 7. mars 2012 #11 Skrevet 7. mars 2012 Har du nokon som du stolar på i hans familie, ei svigerinne el.l. som du er fortruleg med som du kan spørje om dette? Mi erfaring er at menn ikkje huskar slikt... Og så syns eg generelt at du skal blåse i kva som vart gjort då, og gjere det til ditt og hans eige.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2012 #12 Skrevet 7. mars 2012 Jaja, kan jo ikke være så ille å plumpe til å ha noen sanger som han hadde i sitt første bryllup. Jeg synes nesten det er værre med hun her inne som skal lage akkurat samme bryllup som hun og X planla. Nå ble det bryllupet avlyst da, men brura vil ha samme kirke, samme lokale, samme type brudekjole, samme type blomster & pynt. Eneste som er "nytt" i hennes bryllup er mannen... hahaha... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå