AnonymBruker Skrevet 12. januar 2012 #41 Skrevet 12. januar 2012 "I did not have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky." 1
Gjest just words Skrevet 12. januar 2012 #42 Skrevet 12. januar 2012 "I did not have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky." Og hva tenkte halve og hele verden da? det tenkte jeg og mange med meg.
lillejenta1 Skrevet 14. januar 2012 #43 Skrevet 14. januar 2012 Du har utført en sexuel handling på motparten. Det er jo en del av det å ha sex hmmm...men full pakke er jo best
Rainbow Skrevet 14. januar 2012 #44 Skrevet 14. januar 2012 NÅ gikk det opp et lyst for meg! Jeg definerer sex som pikk i fitte, men hva med dere lesbiske da? Herreguden. Edit: OG HVA MED HOMSER SOM IKKE HAR FITTE!!?? Hahaha, ja vi klarer å ha sex vi også, selv uten penis! Ellers er det jo noen som foretrekker å kalle det for jentekos. *grøss*. Høres ut som vi ligger under dyna og klapper hverandre på armen! :gjeiper: 1
Bernardette Skrevet 14. januar 2012 #45 Skrevet 14. januar 2012 Hahaha, ja vi klarer å ha sex vi også, selv uten penis! Ellers er det jo noen som foretrekker å kalle det for jentekos. *grøss*. Høres ut som vi ligger under dyna og klapper hverandre på armen! :gjeiper: "Jentekos" faktisk.
Gjest laurine Skrevet 14. januar 2012 #46 Skrevet 14. januar 2012 Oralsex er klassifisert under sex ja. Tror brukeren kanskje er jomfru, men har sugd en person, og lurer på om hun ikke er jomfru lenger? I ordet sex tenker jeg på samleie, alt annet forspill.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå