AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #1 Skrevet 11. januar 2012 Hvis jeg suger en mann til han kommer, uten at vi har samleie eller at han gjør noe med meg, har vi likevel "hatt sex" ?
Gjest Marregutt Skrevet 11. januar 2012 #2 Skrevet 11. januar 2012 Hvis jeg suger en mann til han kommer, uten at vi har samleie eller at han gjør noe med meg, har vi likevel "hatt sex" ? Jupp, du har i tillegg vært skikkelig snill 4
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. januar 2012 #5 Skrevet 11. januar 2012 når eg har sex inneber det suging....
Gjest Marregutt Skrevet 11. januar 2012 #6 Skrevet 11. januar 2012 når eg har sex inneber det suging.... Hahahaha, du er tøff ass. Skikkelig tøff liksooom 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #7 Skrevet 11. januar 2012 Det spørs jo hva du selv mener det. Jeg mener ikke dere har hatt sex. Ja, det er en sexuel handling, men ikke sex i mine øyne. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #8 Skrevet 11. januar 2012 Jeg mener dere har hatt sex. Men det er nok forskjellig fra person til person hva som defineres som sex 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #10 Skrevet 11. januar 2012 Jeg ser ikke på det som sex, nei. Når jeg har mensen suger jeg ofte typen til han kommer, men vi har jo ikke....sex? 1
violet92 Skrevet 11. januar 2012 #11 Skrevet 11. januar 2012 Jeg tenker ikke på det som at dere har "hatt sex". For min del er samleie sex, suging er oralsex. Dere har "hatt oralsex". Noen spesiell grunn til at du lurer på dette ? 1
Gjest BamseB Skrevet 11. januar 2012 #12 Skrevet 11. januar 2012 Jeg tenker ikke på det som at dere har "hatt sex". For min del er samleie sex, suging er oralsex. Dere har "hatt oralsex". Noen spesiell grunn til at du lurer på dette ? Hva kalte du det? Oral... oral... oral... sex? Smak på ordet... Haha 4
AnitaB Skrevet 11. januar 2012 #13 Skrevet 11. januar 2012 Er det virkelig noe å henge seg opp i? Folk virker så fokusert på om det ene eller andre kan klassifiseres som sex og ikke. Jeg forstår ikke hvorfor? Om man opplever en handling som dog ikke innebærer penetrasjon men det er fortsatt vanvittig hot og sexy.. hva er problemet? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. januar 2012 #14 Skrevet 11. januar 2012 Hahahaha, du er tøff ass. Skikkelig tøff liksooom takk!
Gjest badeand1 Skrevet 11. januar 2012 #15 Skrevet 11. januar 2012 Er det virkelig noe å henge seg opp i? Folk virker så fokusert på om det ene eller andre kan klassifiseres som sex og ikke. Jeg forstår ikke hvorfor? Om man opplever en handling som dog ikke innebærer penetrasjon men det er fortsatt vanvittig hot og sexy.. hva er problemet? Fordi jeg syns det er forskjell, og derfor "henger jeg meg opp i det"
AnitaB Skrevet 11. januar 2012 #16 Skrevet 11. januar 2012 Hva synes du da TS? Hvis du og din partner smetter rundt et stille hjørne på en eller annen offentlig plass (restaurant, bar f.eks) og du gir ham en diskret BJ - føler du at du har hatt sex? Personlig ville jeg kanskje bare si at jeg har kost meg litt ;-)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #17 Skrevet 11. januar 2012 Spørsmålet er vel heller hvorfor i huleste det bare ble en blowjob på den stakkars karen? Sånn seriøst, hvis du er villig til å putte pikken hans i munnen din må du vel være villig til å ha sex med ham og? Eller er det noe jeg totalt har gått glipp av her?
AnitaB Skrevet 11. januar 2012 #18 Skrevet 11. januar 2012 Spørsmålet er vel heller hvorfor i huleste det bare ble en blowjob på den stakkars karen? Sånn seriøst, hvis du er villig til å putte pikken hans i munnen din må du vel være villig til å ha sex med ham og? Eller er det noe jeg totalt har gått glipp av her? Hahaha: Ja. Veldig mye du går glipp av hvis du virkelig er såpass konservativ ;-) 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2012 #19 Skrevet 11. januar 2012 Enig med BamseB: oralSEX…. jepp det er sex for meg!
violet92 Skrevet 11. januar 2012 #20 Skrevet 11. januar 2012 Hva kalte du det? Oral... oral... oral... sex? Smak på ordet... Haha Hahaha må vel egentlig inrømme at du har et poeng der 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå