Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Nei, trening på senter har jeg gitt opp - opp gjennom årene har jeg meldt meg inn 3-4 ganger, men etter bare en måned så dabber det av og så er det ikke noe gøy lenger. Jeg er håpløs når det kommer til sånt.

Får klare meg med litt øvelser hjemme nå.

Og etter snuppa er ute skal jeg gå masse tur og gå på tredemølle hos foreldra mine, mens de passer vesla ;)

Edit: grunnen til sier "gå" på tredemølle, er at knærne mine ikke takler jogging. De klikker med en gang, mens jeg kan gå fort i en evighet, så da får jeg gjøre det :)

Endret av Soon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jogger heller ikke på tredemølle - det er, som du sier, ikke bra for (ihvertfall mine) knær, hofte og rygg. Jeg har også store ambisjoner om å bevege meg mye etter fødsel.. Så får vi se da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes veldig kos ut da, å dra hverandre med ut. Bor dere nærme hverandre?

(og med det samme, noen fra Østfold som vil trille tur med meg sånn etterhvert :briller: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom føden i går pga at minstemann i magen er blitt så rolig...

Heldigvis stod alt bra til med han :)

Og oppe i alt som skjedde så ble jeg fryktelig imponert og rørt over de herlige kvinnene vi møtte på St.Olavs :)

Makan til herlige jordmødre og leger da gitt!

Føler meg ganske trygg nå på at fødsel skal gå bra. Iallefall når man kan omgås med så herlige folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg er så lei av å være alene hjemme mens mannen er ute på alle slags mulige (morsomme) sprell. Alt fra å kjøre MC til ut på byen med gutta, til sosialt med jobb til trene, til fjellturer med overnatting til til... Argh.

Hormons...

Men jeg smiler og er så glad utad så, for jeg skal iallefall ikke få den at jeg er "ei sur hormonell kjerring" ute blant folk iallefall.

Bare liiiiiitt drittlei av å være alene og/eller se på de gjør alt det morsomme uten å få være med.

Jammen glad premien er verdt alt :hjertesmil:

I dag er barnevogn, stellebord og diverse småting på plass:)

I morgen kommer babykurven og enda mer småtteri her... Deilig å få ting i hus, selvom ingenting er på plass enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illicitus:

Kjenner godt til den følelsen ja :)

Vi ønsker ikke å være sure eller bittre, men jeg skulle gitt mye for å få hatt en aktiv sommer med mye morro å sprell ja :)

Hva står forresten nicket ditt for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir dere ikke med mennene deres ut på "sprell" da?

Får dere ikke lov?

Hadde nok tatt en prat med han dersom jeg følte meg tilsidesatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Soon:

Jeg får lov til å være med på alt jeg :)

Men selvfølgelig når han drar for å snorkle/fridykke i sjøen så kan jeg ikke rent fysisk være med. Til meg er det kun fysikken som stopper at jeg kan delta, aldri noe annet :)

Tinylene:

Jeg tenkte å begynne så smått å pakke bagen rundt uke 33. Mest fordi jeg er et surrehode og sikkert klarer å glemme ting :fnise: Derfor kan det være ok å ha muligheten til å se over ting flere ganger før det braker løs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soon:

Jeg får lov til å være med på alt jeg :)

Men selvfølgelig når han drar for å snorkle/fridykke i sjøen så kan jeg ikke rent fysisk være med. Til meg er det kun fysikken som stopper at jeg kan delta, aldri noe annet :)

Tinylene:

Jeg tenkte å begynne så smått å pakke bagen rundt uke 33. Mest fordi jeg er et surrehode og sikkert klarer å glemme ting :fnise: Derfor kan det være ok å ha muligheten til å se over ting flere ganger før det braker løs :)

Okei. Har begynt å pakke litt i baggen. Er nå 36+1 uker på vei så føler at jeg burde ha den klar snart dersom noe skulle skje. Er litt enklere å få med seg ting når den er pakket enn at jeg skal begynne å lete og pakke når ting skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke å ha med veldig mye i bagen, siden vi bor kun 25 minutter unna sykehuset :)

Nærmeste nabo er svigermor og jeg tror at det blir en enkel sak å få noen til å hente det vi eventuelt glemmer om det skulle skje :)

I uke 36 tror jeg at sykehusbagen min er pakket :)

Mest fordi jeg tror at poden kommer enten 3 uker før tiden, eller 1 uke over termin. (fullmåne da).

Kall meg overtroisk, men min bestefar sa alltid at slekta vår kommer på fullmåne ;)

Han er dessverre ikke med oss i dag, men jeg husker SÅ godt at han snakket om dette. Min mor, jeg og min bror er alle født på fullmåne.

Så får vi se om det blir enda en generasjon som følger trenden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker ikke å ha med veldig mye i bagen, siden vi bor kun 25 minutter unna sykehuset :)

Nærmeste nabo er svigermor og jeg tror at det blir en enkel sak å få noen til å hente det vi eventuelt glemmer om det skulle skje :)

I uke 36 tror jeg at sykehusbagen min er pakket :)

Mest fordi jeg tror at poden kommer enten 3 uker før tiden, eller 1 uke over termin. (fullmåne da).

Kall meg overtroisk, men min bestefar sa alltid at slekta vår kommer på fullmåne ;)

Han er dessverre ikke med oss i dag, men jeg husker SÅ godt at han snakket om dette. Min mor, jeg og min bror er alle født på fullmåne.

Så får vi se om det blir enda en generasjon som følger trenden?

Det blir spennende å høre om det stemmer :happy:

Da er det nok bare for meg å pakke baggen uten å tenke på at det er for tidlig :) Hadde noen smerter i nedre del av magen i helga og kjente at når jeg ringte føden så var jeg litt irritert for at baggen ikke var pakket. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, hvem skal reagere på at man er i beredskap ?

Bedre føre var synes jeg iallefall :)

Så er det 1 mindre ting å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, hvem skal reagere på at man er i beredskap ?

Bedre føre var synes jeg iallefall :)

Så er det 1 mindre ting å tenke på.

Ja, det er sant. Er godt med alt man får ferdig så man slipper å tenke på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 2-3 dager er det 3 uker igjen til min egen termin (UL-terminen er et par dager senere), og jeg har begynt å skrive liste over hva jeg skal ha med i bagen. Men jeg bruker jo en del av tingene jeg skal ha med, så jeg ser for meg at en del ting må pakkes når ting skjer uansett? Jeg skal prøve å begynne å pakke litt denne uka hvertfall, for å ha litt klart ca 3 uker før termin ;)

Hvordan gjør dere det i forhold til om vannet plutselig går? Bør man gå med bind de siste ukene, sånn i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...