tr.heimspia83 Skrevet 18. desember 2012 #2141 Del Skrevet 18. desember 2012 Har du prøvd annen mme? Vi gir hipp, NAN ga magevondt. NAN ha1 gikk også bra. Prøvde Hipp, men det resulterte bare i oppkast... vurderer å prøve collet etter nan ha1, men de er vanskelig å oppdrive synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 19. desember 2012 #2142 Del Skrevet 19. desember 2012 Her har iallefall Bunnpris collet og Kiwi har småfolk, NAN ha1 har apoteket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 24. desember 2012 #2143 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 24. desember 2012 Forfatter #2144 Del Skrevet 24. desember 2012 Good jul og godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 24. desember 2012 #2145 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul til alle sammen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 24. desember 2012 #2146 Del Skrevet 24. desember 2012 Ja nå er det på tide å komme seg i dusjen og ta på finstasen. Lille skal få på julekjole som bestemor har strikket Ønsker alle en riktig fin julekveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. desember 2012 #2147 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 25. desember 2012 #2148 Del Skrevet 25. desember 2012 God jul og godt nyttår alle sammen nyt dagene med deres nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 25. desember 2012 #2149 Del Skrevet 25. desember 2012 God jul og godt nyttår alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 26. desember 2012 #2150 Del Skrevet 26. desember 2012 God jul, allesammen! Her har det vært en brokete jul så langt. Mini har blitt forkjølet. I natt hadde hun litt feber også, men det gikk heldigvis fort over igjen. Ettermiddagen i dag har vært ganske fin, så jeg håper hun er på bedringens vei. Ikke no stas når den lille jenta mi hoster og gråter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. desember 2012 Forfatter #2151 Del Skrevet 26. desember 2012 Huff, aldri gøy med syke barn nei. God bedring til lillejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 26. desember 2012 #2152 Del Skrevet 26. desember 2012 Her har vi vært på legevakta i dag da snuppa vår har vond hoste. Hører at hu har vondt i halsen og skriker til når hu hoster. Ordentlig slimhoste. Alle prøvene var fine så må bare vente på at det går over av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #2153 Del Skrevet 27. desember 2012 Huff da, stakkars N. Håper det går fort over!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 27. desember 2012 #2154 Del Skrevet 27. desember 2012 God bedring til jenta di, tinylene! Lillejenta mi er bedre av forkjølelsen, men nå har hun begynt å kaste opp. Litt vanskelig å se forskjell på oppkast og gulp, men hun hoster og brekker seg, så jeg antar at det er oppkast. Jeg snakket med legekontoret i dag, og de sa jeg skulle se det an, siden hun har våte bleier og ikke feber. Hun er mer slapp og grinete enn vanlig, men i går kveld var hun ganske blid, og hun smiler litt innimellom. Litt styrete natt, siden hun kastet opp så jeg måtte bytte alle klær hver gang hun hadde spist. I dag har hun stort sett sovet, og bare våknet for å spise. Hun spiser ikke så mye om gangen, men da kommer det ikke så mye opp igjen heller. Nå er det flere timer siden sist hun kastet opp, så nå er jeg optimistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. desember 2012 Forfatter #2155 Del Skrevet 27. desember 2012 Huff a meg, det er ikke gøy med så små og sykdom. Bank i bordet, men min 3 åring her enda ikke hatt omgangsyken i sitt liv, og jeg må si jeg gruer meg skikkelig til første gangen... Kan ikke være mye moro. God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 27. desember 2012 #2156 Del Skrevet 27. desember 2012 Takk, Soon! Mini er i bedre form nå, og har hatt et par fine våkenperioder med godt humør etter middag. Hun har kastet opp litt et par ganger, men mye mindre enn tidligere. Så nå går det absolutt riktig vei. Nå må vi bare finne døgnrytmen på nytt, for den er helt borte. Mini skulle jo ha hengt i puppen for å spise seg opp til natten, men nå har hun ikke spist på tre timer, så det blir vel atter en slitsom natt. Men det viktigste er jo at jenta mi blir frisk. Håper dere andre er friske og koser dere i julen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clafoutis Skrevet 27. desember 2012 #2157 Del Skrevet 27. desember 2012 God bedring til dere med syke babyer, hørtes fælt ut med de stakkars syke, små Lillegutt har heldigvis fortsatt ikke vært noe syk (bank i bordet..), men nå er jeg blitt ganske heftig forkjøla, så det kan jo være han smittes av meg. (Eller kanskje ikke, han får vel kanskje antistoffer gjennom morsmelken?) Ønsker alle en fortsatt god jul, og godt nytt år etter hvert også Hva slags planer har forresten folk for nyttårsaften? Vi skal til et vennepar rett i nærheten som venter barn i mars, og et annet vennepar med baby kommer også. Så det blir en rolig og avslappet kveld, og så kan vi jo bare dra hjem hvis alt skulle skjære seg. Litt spent på om vi får gutten til å sove i vogna utover kvelden, det er liksom forutsetningen for at vi kan bli der litt lenger enn til kl 18 Kan dere andre være borte med babyen til langt utover kvelden, eller hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #2158 Del Skrevet 28. desember 2012 Vi skal også feire med venner som har litt større barn (2-5 år). Snuppa her sovner ikke for kvelden ordentlig før jeg legger meg. Vi legger henne rundt 19, og så våkner hun støtt og stadig, og er ofte også oppe en liten stund igjen før jeg legger meg - da først sovner hun ordentlig for natta, så her er det ikke noe problem å være borte på kveldstid. Storebror legger seg kl 19-ish også hvis vi er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 28. desember 2012 #2159 Del Skrevet 28. desember 2012 Vi har ikke prøvd å være borte om kvelden med mini. Mest fordi vi drar hjem kl 19 for å legge storesøster, og litt fordi kveldsmaset til mini er så styrete og slitsomt at det ikke er noe særlig å være borte på besøk når det starter. Ellers tror jeg hun ville synes det var greit å sove i vogna om natten også. Hun sover der om dagen, så det blir jo ikke noen stor forskjell. Vi skal være hjemme på nyttårsaften. Vi var for sent ute med invitasjonene, så vi får ikke noe besøk. Men vi gleder oss til en rolig nyttårsfeiring i det nye huset. Vi har ganske god utsikt, så det skal bli gøy å se alt fyrverkeriet. Håper bare det ikke blir tåke. Mini kastet opp igjen i går kveld og i natt. Men hun har fortsatt våte bleier, og nå har hun ikke kastet opp siden kl 7. Da hun sto opp i dag, var hun blid som ei sol. Hun smilte, og ville gjerne ligge i grinda og leke for seg selv. Nå har hun skjønt poenget med å slå borti bamsen som henger på kanten, og morer seg lenge med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 28. desember 2012 #2160 Del Skrevet 28. desember 2012 God bedring, Clafoutis! Håper babyen holder seg frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå