Gå til innhold

Skravletråd 2012

Soon

Anbefalte innlegg

Ettersom det ikke er noen oppdateringer fra orchideae og bentebent, kan det jo tyde på at babyene har kommet ja ;)

Jeg sier det igjen: :popcorn:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillebror kom til verden i dag tidlig klokken 5.30. Føde historie kommer siden. Men har mistet en del blod så de styrer enda en del rundt oss. Pappaen et dratt hjem for å sove litt. Lillebror virker rolig foreløpig, men er hardt å bli dratt ut med tang...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Puh! Da skal jeg ikke bekymre meg for statistikken mer jenter :ler:

Ingen baby her i hvertfall. Men en tidlig morgen. Våknet før fem jeg, lys våken. Nå har jeg vært på jordmorkontroll og sitter med lunsjen min. Så blir det nok en liten dupp etterpå kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, leste ikke siste side jeg jo.

Gratulerer så mye Bentebent! Håper du kommer deg raskt etter blodtapet og bare kan kose deg med baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Bentebent!! :) Håper dere kommer dere fort og får ro og fred til å kose dere og bli kjent med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer bentebent :D

Her er det fokus på amming og vekt fortiden. Siste uka har snuppa bare gått opp 90 gram så har fått henvisning til barnepol på sykehuset. Skal dit i morgen. Mulig det også blir overnatting på oss for å få undersøkt mest mulig. Det gulpes til den store gullmedalje her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi prøvd det nye Moby Wrap-sjalet vi fikk nettopp. Fikk støvsugd hele huset mens vesla sov som en stein. Hun har nemlig funnet ut at hun ikke vil sove liggende på rygge - verken på dagen eller natta. Så da blir det mye sitting på meg også. Og amming..! Håper det bare er en fase - begynner å blir sår på puppene igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår har kommet til verden etter nesten 24 timer med rier. Vi er veldig lykkelige og slitne. :) Det var vondt, men SÅ verdt det! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jenta vår har kommet til verden etter nesten 24 timer med rier. Vi er veldig lykkelige og slitne. :) Det var vondt, men SÅ verdt det! :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...