Orchideae Skrevet 30. september 2012 #1681 Del Skrevet 30. september 2012 Det håper jeg også! Er SÅ klar for å få henne ut nå. Er lei av å gå gravid, for å si det mildt. Selvfølgelig er det kos, men jeg er drittlei. Folk som spør meg får akkurat det svaret.. Er ikke noe godt å være så sliten, kvist! Men snart er vi heldigvis ferdige og sitter med verdens flotteste gave i armene. Selv om selvfølgelighet blir slitsomt det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 #1682 Del Skrevet 30. september 2012 Har vært masse maserier i hele natt her også Såpass mye at jeg tok fram rietelleren på et punkt... "krampene" varte i omkring 1-5 minutter pr. gang og kom ikke regelmessige. Kunne gå alt ifra 3 til 15 minutter mellom hver krampetrekning. Hadde for all del håpt at det kunne utvikle seg til rier, men det var nok bare kraftige kynnere og maserier Fullmåne i natt! Mulig noe skjer for noen av oss? Jeg blir ikke akkurat lei meg om han bestemmer seg for å komme noen uker før termin nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 30. september 2012 #1683 Del Skrevet 30. september 2012 Lillesøster ble født i morges! <3 Kom inn på føden i går kveld m 4 cm åpning, og trodde dette skulle bli grei skuring. Men ni timer senere ble det bestemt ks pga dårlige rier og ubekvem baby. Da var jeg så sliten og lei at jeg bare var glad til. Og nå sover verdens nydeligste lille prinsesse ved siden av meg. Lykke til til dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 #1684 Del Skrevet 30. september 2012 Så herlig Marikke Gratulerer så masse som mamma til ei lita tulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 30. september 2012 #1685 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer marikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 30. september 2012 #1686 Del Skrevet 30. september 2012 Dersom luft i magen betyr rier, så er jeg definitivt i den kategorien Her gasses det til den store gullmedaljen Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 30. september 2012 #1687 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer så masse med prinsessa, Marikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 30. september 2012 #1688 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer, Marikke! Dumt det ble KS, men det er viktigste er jo resultatet - en frisk, nydelig baby! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 30. september 2012 Forfatter #1689 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer så masse, Marikke Kos deg med prinsessen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 30. september 2012 #1690 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer, Marikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 30. september 2012 #1691 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer Marikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 30. september 2012 #1692 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer Marikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 30. september 2012 #1693 Del Skrevet 30. september 2012 Dersom luft i magen betyr rier, så er jeg definitivt i den kategorien Her gasses det til den store gullmedaljen Haha! Haha! Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 30. september 2012 #1694 Del Skrevet 30. september 2012 Gratulerer Marikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 1. oktober 2012 #1695 Del Skrevet 1. oktober 2012 Gratulerer marikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 1. oktober 2012 #1696 Del Skrevet 1. oktober 2012 Fremdeles like gravid her, men har mensmurringer nå. Håper det skjer noe snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 1. oktober 2012 #1697 Del Skrevet 1. oktober 2012 Samme her, fortsatt veldig gravid, men ikke noen murringer i det hele tatt. Bare smerter i bekken og behov for å gå på do hvert 5. minutt... Spesielt irriterende siden jeg må opp trappa hver gang jeg må på do. Vurderer nesten å flytte opp frem til fødselen er over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. oktober 2012 #1698 Del Skrevet 1. oktober 2012 Samme her! Har sykt barn i tillegg så nå gleder jeg meg veldig til mannen kommer fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. oktober 2012 #1699 Del Skrevet 1. oktober 2012 Uff, det er slitsomt å være høygravid og hjemme med sykt barn. Håper du får en alenedag i morgen, Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 1. oktober 2012 #1700 Del Skrevet 1. oktober 2012 Uff, det er slitsomt å være høygravid og hjemme med sykt barn. Håper du får en alenedag i morgen, Kvist Det kan du trygt si Honning. "Heldigvis" fikk hun feber også, og synes dermed at sofasløving var en helt grei ting å gjøre hele dagen. Og oppkastet ga seg fort også. Men da jeg gikk for å lage middag, fant fram skjærefjøl, kniv og en sellerirot så pep det fra sofaen. Mammaaaa, jeg vil kose deg jeg. Da fikk sellerirota ligge pent i fred til mannen kom hjem Det gjelder å prioritere! Så da satt vi i sofaen, mage mot mage og hun kjente på lillebrors sparking og romstering. Veldig koselig å snakke med henne da, om den kommende babyen og hvordan ting antagelig blir for henne og for oss når han plutselig bestemmer jeg for å komme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå