tinylene Skrevet 5. september 2012 #1401 Del Skrevet 5. september 2012 Her har det vært noen kraftige kynnere i hele kveld. Særlig nå siste timene. Får bare se ann utover kvelden. Utrolig spennende dette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 5. september 2012 #1402 Del Skrevet 5. september 2012 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. september 2012 #1403 Del Skrevet 6. september 2012 Oj, her var det spennende! Kanskje fødsel både hos tinylene og soon? Masse lykke til! Her er ingenting nytt, og jeg regner med å måtte vente noen dager til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. september 2012 #1404 Del Skrevet 6. september 2012 Klokka 06.12 fikk jeg melding fra Soon Lille jenta vår kom til verden kl 03.06 inatt, etter en rimelig heavy fødsel. Ble tilslutt tatt med sugekopp. Alt bra med oss begge to. Samme vekt og lengde som storebror, 3040g og 48 cm lang Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. september 2012 #1405 Del Skrevet 6. september 2012 Åååååh, gratulerer så masse til Soon!!! Godt å høre at alt står bra til trass en heavy fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 6. september 2012 #1406 Del Skrevet 6. september 2012 Er hjemme igjen fra føden for å slappe litt av. Hadde 2-3 cm åpning. Nå bærer det snart tilbake til føden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. september 2012 #1407 Del Skrevet 6. september 2012 Masse, masse lykke til tinylene!!! Håper du klarer å slappe greit av før det starter for fullt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 6. september 2012 #1408 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer så mye, Soon!!! Tinylene: Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. september 2012 #1409 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer til Soon og lykke til til Tinylene! Gleder meg til å høre mer fra begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentebent Skrevet 6. september 2012 #1410 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer Soon og masse lykke til Tinylene! Spennende nyheter å stå opp til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 6. september 2012 #1411 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer Soon og lykke til Tinylene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 6. september 2012 #1412 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer Soon og lykke til Tinylene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 6. september 2012 #1413 Del Skrevet 6. september 2012 Nå skal jeg ut en tur og handle siste rest til babyen og meg. Gleder meg veldig, da det er stas å kjøpe til lille. MEN jeg hater å prøve klær og slikt, og når jeg skal ha ammebh og slikt så MÅ jeg jo prøve.. Bekkenløsningen er blitt skikkelig ille i løpet av gårsdagen også. Føler meg helt øm nedentil. Skulle nesten tro at jeg hadde hatt utallige heftige runder med sex, men det har jeg ikke.. Før har den sitter mest bak i rompa, nå er det hele hoften, rompa, skambenet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 6. september 2012 #1414 Del Skrevet 6. september 2012 Masse gratulasjoner til Soon, og lykke til til Tinylene (men det kan jo faktisk hende at du allerede sitter med jenta di i armene nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 6. september 2012 #1415 Del Skrevet 6. september 2012 Gratulerer, Soon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 6. september 2012 #1416 Del Skrevet 6. september 2012 Og masse lykke til tinylene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 6. september 2012 #1417 Del Skrevet 6. september 2012 Opplevde for et par dager siden noen skikkelige "tak" i magen på vei hjem fra byen mens jeg kjørte bilen. 3 stk innen 15 minutter hjemover. De knep i ca 20-30 sekunder hver gang. Var skikkelig vondt og ekkelt. Tenkte for meg selv at det sikkert var maserier eller kraftige kynnere. Ettersom det ga seg med en gang jeg kom hjem så har jeg ikke tenkt mere over det Når jeg satt å kjørte traktor så kom det 2 skikkelige tak igjen. Og når vi gikk hjem etterpå som kom det 3 nye De siste 2 resulterte i tidenes kjempefis haha! Merkelig.... Så det er tydelig at kroppen jobber en del for tiden og gir kraftige kynnere. Heldigvis ikke noe antydning til rier, men det gir en liten forsmak til hva jeg skal igjennom Dersom det her bare var en brøkdel av smertene ved en rie, da tror jeg at jeg får lov til å grue meg litt. For disse var vonde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 6. september 2012 #1418 Del Skrevet 6. september 2012 Rier ER vondt. Mannen har fått ordre om å motivere meg ved å minne meg på at hver ri bringer barnet litt nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. september 2012 #1419 Del Skrevet 6. september 2012 Orchideae: akkurat sånn begynte mitt bekken forrige uke også. Det har heldigvis blitt bedre igjen nå, og jeg har til og med klart å gå tur de siste par dagene tr.heimspia: kjører du traktor når du er høygravid? Det er på en måte godt å kjenne at kroppen forbereder seg syns jeg, men det er lov å grue seg til riene ja. Jeg har ikke heller vært gjennom det, og lurer veldig på hvordan det er (er nokså sikker på at jeg hadde noen få rier natt til forrige fredag som så gikk mer over til vonde kynnere, men jeg vet jo ikke). Mye bevegelse på jenta nedi bekkenet nå i kveld, hun roter fælt nedi der Håper hun begynner å bane vei, hehe. Ingen tegn til kynnere eller lignende, så alt tyder nok på at jeg kommer til å gå overtid. Termin i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinylene Skrevet 7. september 2012 #1420 Del Skrevet 7. september 2012 Prinsessa vår kom til verden kl 17:00 i går. Hu er 47 cm og 2985 gram helt fantastisk å bli mamma. Og en ting er sikkert. Man kjenner godt når det er rier og ikke kynnere.. Rier gjør vondt og gir deg pause mellom takene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå