Ciara Skrevet 26. august 2012 #1221 Del Skrevet 26. august 2012 Mine rier var som luftsmerter... Spennende tider i denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1222 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Ah, det hadde vært digg hvis det var det - men føles skikkelig som luftsmerter uten at jeg får ut noe luft liksom Men det er nesten konstant når det først kommer smerter, ikke noe som kommer og går da, så ja, jeg er fryktelig usikker på hva det er. Syns det er så kjipt å gå og ikke vite noe som helst om når det skjer - sist fikk vi jo en dato for planlagt ks, det var liksom så greit å forholde seg til det Endret 26. august 2012 av Soon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 26. august 2012 #1223 Del Skrevet 26. august 2012 Spennende tider i denne tråden Ikke for alle I går var det akkurat to måneder til min termin. Kjenner at jeg egentlig er supermisunnelig på dere som bare har dager igjen. Jeg vil også ha min baby snart Blir sprø av å ha smerter døgnet rundt og å være tilnærmet lenket til sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. august 2012 #1224 Del Skrevet 26. august 2012 Syns det er så kjipt å gå og ikke vite noe som helst om når det skjer - sist fikk vi jo en dato for planlagt ks, det var liksom så greit å forholde seg til det Helt enig, Soon! Jeg rakk heller ikke å få den følelsen sist Vanskelig å forstå alt kroppene våre gjør for tida ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1225 Del Skrevet 26. august 2012 Hadde du også planlagt sist, honning, eller begynte du fødsel som endte i haste ks? Husker ikke hele historien din vet du :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. august 2012 #1226 Del Skrevet 26. august 2012 Uff Kvist, det høres ikke noe særs ut Vanskelig å finne på noen trøstende ord å si. Håper du får tida til å gå noenlunde greit i ukene framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. august 2012 #1227 Del Skrevet 26. august 2012 Hadde du også planlagt sist, honning, eller begynte du fødsel som endte i haste ks? Husker ikke hele historien din vet du :gjeiper: Jeg endte opp med plutselig ks på grunn av liten tilvekst hos lillegutt som blei oppdaga på UL. Blei sendt til videre kontroll på sykehuset, hadde fått akutt svangerskapsforgiftning, overnatta ei natt der for mer testing, og neste dag fikk vi beskjed om at han måtte ut, og to timer senere hadde vi gutten vår (født i uke 35, 1626gram) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 26. august 2012 #1228 Del Skrevet 26. august 2012 Når er termin igjen, Soon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 26. august 2012 Forfatter #1229 Del Skrevet 26. august 2012 Har termin 6.september, altså om 11 dager... Sitter og leser litt om brystvortestimulering - noen av dere andregangs her som har prøvd dette rundt disse tider og satt igang fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 26. august 2012 #1230 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg har bare hørt og de som har prøvd brystvortestimulering har fått skikkelig med kynnere. Det har stoppet der for mange, men igjen, noen har født ikke lenge etterpå (dager), så hvem vet hva som egentlig var utslagsgivende. Spennende da, Soon! Er det mange her som bruker modningsakupunktur forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 26. august 2012 #1231 Del Skrevet 26. august 2012 Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke er helt sikker på hvordan rier mine var, for smertene i mellomgulvet og øvre del av ryggen var værre enn riene som fikk oss til å dra inn på sykehuset, men jeg minns at de i hovedsak satt i korsryggen og at jeg ikke kjente noe særlig i nedre del av magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2012 #1232 Del Skrevet 27. august 2012 Å, Gud bedre for en helg, så mye sint jeg har vært. Fredag: Eldstemann skulle hentes av besteforeldre og bli med på hyttetur. Det var enklest for dem å hente ham hjemme hos oss, dvs at jeg bare er alene med ham i fem timer. Ja, det er jo akkurat derfor jeg er sykemeldt! Så blir poden syk, og da har jeg ham hele dagen alene i stedet. Lørdag: Mannen har masse å fikse (av forståelige ting), ungen fortsatt syk og vil bare ha meg. Null avslapping Søndag: Mannen bestemmer seg for å dra å hjelpe en kompis med oppussing. Full krangel, hvor jeg mener han skal ta sin del hjemme, mens han mener en dag borte er "ingenting" og helt urimelig å sette seg på bakbeina for. Så i går var jeg da så sliten at jeg hadde superkorte lunte overfor sønn med trassanfall (nå frisk) og begynte å hylgrine på ettermiddagen mens forvirret mann og barn så på. Og alle tre kveldene har jeg lagt barnet, og når jeg har kommet meg ut i stua har mannen stukket av på trening. Ergo får jeg jo ikke gått ut engang. Nå har jeg vært inne i leiligheten i tre døgn. I dag: Skulle levere, ungen hadde ti trassanfall, hylskrek når jeg leverte og jeg ble forsinket til legen. Nå skal jeg bli superego og bare tenke på meg selv og sønn. Når ingen andre kan tenke på meg får jeg gjøre det selv. Sånn, dagens utblåsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 27. august 2012 #1233 Del Skrevet 27. august 2012 Uff, for en helg, Ciara! Høres utrolig slitsomt ut med trassanfall oppi alt det andre. Som om det ikke er nok å være sykmeldt og sliten og alene med en syk unge, liksom. Håper du får slappet av litt nå som lillegutt er i barnehagen. Kvist: Føler med deg. Superkjipt å være så dårlig og allikevel ha så lenge igjen til fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. august 2012 Forfatter #1234 Del Skrevet 27. august 2012 Huff, Ciara - det hørtes ikke noe særlig ut! Ja, du får være litt "ego" og tenke mer på deg selv 39 uker idag - og 10 dager til termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2012 #1235 Del Skrevet 27. august 2012 Første egopunkt coming up! Straks Stockfleths, der jeg skal unne meg cappucino og kanelbolle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 27. august 2012 #1236 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Ciara Håper du har hatt en deilig egodag. Det trenger vi alle innimellom. Og jeg kjenner meg godt igjen i det å være utmattet av graviditet og så skulle takle en unge med trassanfall. Lunta kan bli veldig veldig kort til tider. Da jenta mi fikk anfall mens hun skulle ta på sko i dag endte jeg opp med å bare si at jeg sitter på kjøkkenet til du er ferdig jeg. Så dro jeg igjen skyvedøra til gangen halvveis og satt meg på en krakk på kjøkkenet. Der satt jeg til hyskrikingen bråstoppet etter syv minutter, gikk til gangen og da var ungen blid og hadde tatt på seg begge joggeskoene. Jeg aner fortsatt ikke hva som utløste det engang. Sånne episoder får meg til å være svært glad for at vi ikke har to tette. Og takk for medfølelse alle sammen, det varmer Godt å ha noen å lufte frustrasjonene litt for. Endret 27. august 2012 av Kvist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illicitus Skrevet 27. august 2012 #1237 Del Skrevet 27. august 2012 Hørtes ut som en slitsom helg ja, Ciara!! Og menn er av og til bare en forbanna stor plage... En fridag er ikke jo ikke noe problem............. på rett tid og rett sted! Full sympati til deg! Kos deg på egodagen din du :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 27. august 2012 #1238 Del Skrevet 27. august 2012 Egodag har vært sunt. Var riktig blid i ettermiddag når mann og barn kom hjem. Takk for omtanken alle sammen Trassanfall er dels frustrerende og dels komisk. Vet ikke helt om jeg skal le (inni meg) eller gråte når gutten klinker i vinkel ved frokostbordet fordi jeg, og det skjønner jeg selvfølgelig ikke før etterpå, bar melkekartongen til bordet selv og ikke lot ham gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 27. august 2012 #1239 Del Skrevet 27. august 2012 Gratulerer til -Englefjes- som har født, så flott at fødselen gikk så fint og at alt er bra med både deg og den lille gutten deres Og egodag hørtes veldig fornuftig og deilig ut, Ciara Jeg føler at jeg trenger det selv innimellom også, og jeg har jo ikke engang noe barn fra før som jeg må forholde meg til mens jeg er gravid-sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 27. august 2012 Forfatter #1240 Del Skrevet 27. august 2012 Hatt mye kynnere idag, men har også holdt på litt både med skifte på seng, klesvask, luke i hagen etc... Nedpress-følelsen jeg hadde en del av tidligere er borte, sikkert noe med at jeg ikke står og går på jobb som jeg gjorde tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå